Føler meg ikke gravid lenger.

Pineapple_

Flørter med forumet
Er 6+0 uker på vei idag. Har hatt noen få symptomer, uvel, ømme pupper, tisser ofte og stor matlyst. Nå har jeg ingenting lenger. eller har litt ømmepupper om jeg klemmer på dem, og tisser kanskje litt mer en normalt. Har også en del utflod, har ikke blødd noe enda! Skal til ultralyd på onsdagen, men trenger bare noen bekreftende ord..
 
Det er helt normalt. Økt utflod er ett symptom da, eneste symptomet jeg har :)
 
Rundt tiden jeg fikk positiv test hadde jeg murringer i magen og sensitive brystvorter, det er nå borte. Etter det kom litt vond korsrygg og ble rar i magen når jeg var sulten. Jeg er nå 5+1 og det eneste jeg kjenner er at jeg kan bli litt trøtt på ettermiddagen. Så jeg vil si symptomer er ganske fraværende. Jeg har ikke blødd, så jeg tenker da at jeg er gravid til det motsatte er bevist. Etter masse googling ser jeg jo at det er like vanlig å ha masse symptomer som ingen, uansett hvor langt du er på vei :)
 
Er 6+0 uker på vei idag. Har hatt noen få symptomer, uvel, ømme pupper, tisser ofte og stor matlyst. Nå har jeg ingenting lenger. eller har litt ømmepupper om jeg klemmer på dem, og tisser kanskje litt mer en normalt. Har også en del utflod, har ikke blødd noe enda! Skal til ultralyd på onsdagen, men trenger bare noen bekreftende ord..

Jeg hadde flere dager i både uke 6 og uke 8 i forrige svangerskap hvor alt av symptomer forsvant, så jeg tenker at det er normalt at det svinger. Jeg fryktet, i likhet med deg, at det var et tegn på at noe var galt, men den gang ei. Økt utflod er også veldig normalt. Jeg har tidligere mistet, og da var ikke tap av symptomer et tegn hos meg:) Satser på at alt er som det skal, og at du går tilbake noen symptomer igjen:)
 
Jeg hadde flere dager i både uke 6 og uke 8 i forrige svangerskap hvor alt av symptomer forsvant, så jeg tenker at det er normalt at det svinger. Jeg fryktet, i likhet med deg, at det var et tegn på at noe var galt, men den gang ei. Økt utflod er også veldig normalt. Jeg har tidligere mistet, og da var ikke tap av symptomer et tegn hos meg:) Satser på at alt er som det skal, og at du går tilbake noen symptomer igjen:)
Samme her! Men da trodde jeg også at jeg ikke var gravid lenger, dro på ultralyd og der lå det en sprell levende baby. Det er veldig stressende å ikke ha symptomer, men også egentlig bra å slippe kvalme og vond kropp. Tror jeg fikk høre at 50% av alle gravide har lite symptomer..
 
Veldig vanlig! Hadde det slik selv, og gir jo ein del bekymringer. Men nyt tiden. Fra uke 8 slo symptomene ut for fullt.
 
Jeg fikk en følelse av at noe var galt, med mindre symptomer og bare en dårlig magefølelse. Var rundt seks uker da, endte med å miste like før uke 11 i mars i år. Tidlig ultralyd i uke 8 viste et foster litt over seks uker. Jeg fikk det ikke til å stemme. Dårlig følelse helt til jeg begynte å blø noen uker senere.

håper det går bra med din graviditet. Jeg har to barn fra før, så kjente godt at noe var galt og annerledes enn de svangerskapene.
 
Er 6+0 uker på vei idag. Har hatt noen få symptomer, uvel, ømme pupper, tisser ofte og stor matlyst. Nå har jeg ingenting lenger. eller har litt ømmepupper om jeg klemmer på dem, og tisser kanskje litt mer en normalt. Har også en del utflod, har ikke blødd noe enda! Skal til ultralyd på onsdagen, men trenger bare noen bekreftende ord..
Hvordan gikk det? Alt ok?
 
Så fint å høre:Heartpink jeg føler meg Heller ikke særliig gravid. Sist fikk jeg ømme Pupper med engang (Dagen etter ikm) så føler det burde ha kommet nå og stresser over det. (4+3). Men alle graviditeter er jo forskjellig!
Er i samme båt. Sist gang kom symptomene med en gang, denne gangen er de mer vage og gjettom det stresser meg. Men som du sier, alle graviditeter er ulike :)
 
Back
Topp