Føler meg ikke gravid lenger

Gravid med nr.2

Betatt av forumet
Uke 16+3, og jeg føler meg ikke gravid lenger.. Ømme pupper har forsvunnet, og det er egentlig det eneste graviditetssymptomet jeg har hatt fra dag 1. Magen er blitt mindre (men det er kanskje lufta som har forsvunnet?) Ekkel følelse..
Ikke hatt noen blødninger, og ikke noen sterke smerter i det siste heller..
er det flere som har det sånn? *håpefull* Har OUL om 14 dager.

Uke 16+3, og jeg føler meg ikke gravid lenger.. Ømme pupper har forsvunnet, og det er egentlig det eneste graviditetssymptomet jeg har hatt fra dag 1. Magen er blitt mindre (men det er kanskje lufta som har forsvunnet?) Ekkel følelse..
Ikke hatt noen blødninger, og ikke noen sterke smerter i det siste heller..
er det flere som har det sånn? *håpefull* Har OUL om 14 dager.

Du er ikke alene :-) har det rimelig likt selv!
Og det et helt normalt i denne perioden- nyt det! For i 3 trimester skal vi bli fæle å ha med å gjøre igjen ;-)

Åh, ok. Godt å vite at det ikke er bare meg som har det sånn. Førstegangs gravid, og er egentlig veldig avslappet i forhold til det. Men den siste uken har jeg bekymret meg litt mer enn vanlig. Men det er kanskje fordi det nærmer seg OUL.
Jeg får prøve å nyte det enn så lenge da ja! :-) Takk for svar!

Har det også sånn for tiden :)
Kvalmen har forsvunnet og brystene ikke så ømme lengre... eneste jeg merker er at magen ser ut som en liten ballong.

Jeg har det også sånn! ☺ 17+1 i dag. Magen blåser seg opp en del på ettermiddagen/kvelden og har vel blitt litt strammere der livmoren ligger, men ellers få tegn. Mange som sier det ikke begynner å vises noe særlig før i uke 20 for førstegangs ☺

Er veldig vanlig å bli bedre i 2.trimester, de sier det er det beste og letteste trimesteret:)

Babyene er jo fortsatt veldig små, så ikke noe grunn til å bekymre seg om magen ikke er blitt stor, dette er litt tredje, og nå er magen min ganske synlig noen dager, men ikke andre dager. Med de to første fikk jeg ikke synlig mage før nærmer uke 25:)

Symptomer kommer og går :) Selv har jeg ingen symptomer :p Bortsett fra uteblitt mens da såklart og at jeg blir raskere trøtt og sliten.

Er nok veldig forskjellig svangerskap hos alle. Jeg har vært veldig bekymret selv, nesten ingen symptomer, men på tul var alt som det skulle. :) så er nok derfor noen ikke kjenner så mye, håper alt går bra på ultralyden din om 2 uker:)

Tusen takk for alle svar :-) Det er beroligende å høre at det er flere som har det sånn :-P Jeg er jo lang og slank og godt trent i utgangspunktet, men magen kom i uke 14, så at den forsvant igjen nå var litt.. urovekkende.. og litt trist :-P men det var sikkert bare mye luft da :-P
Ja jeg krysser fingrene for at alt er ok på OUL om 2 uker! :-)

Back
Topp