Føler meg ikke gravid lenger...

We are light

Blir kjent med forumet
Helt fra få dager etter unnfangelsen følte jeg at noe var annerledes, og jeg skjønte at jeg var gravid lenge før jeg fikk positiv test. Etter ikm kjente jeg det veldig godt, at det foregikk ting i kroppen min. Følte meg gravid, veldig. Men i går formiddag sakk det litt i magen og etter det har all følelsen av å være gravid blitt borte. Er ikke kvalm engang, og brystene er nesten helt tilbake til vanlig. Nesten så jeg har lyst til å ta meg et stort glass vin og gråte stille mens jeg venter på å begynne å blø...

Haha det er som å høre meg selv! Er trøtt men hvor blir det av de ømme puppene som er så vonde at man sliter med å ta av bh?!hva er det liksom?
Men se!!!! ImageUploadedByBV Forum1451512005.105165.jpg

Hehe, ja, jeg vet, og har opplevd at sympomene har vært ganske av og på før, men ikke på denne måten, der alle bare er helt av i et døgn eller så.. Den eneste gangen det har skjedd var da jeg hadde SA...

Hadde jeg hatt noen tester på lur så kunne jeg jo iallfall fått en indikasjon på hvordan det står til med hcg nivået, men har ikke og her jeg bor er det ikke bare-bare å få tak i. Men det ble alkoholfri øl istedenfor et stort glass vin, da, kan jo ikke gi opp helt heller

Jeg krysser fingrene og tror det går bra <3

Krysser fingrene for at alt er bra :) det er jo fortsatt veldig tidlig, og formen vil kunne svinge litt fra dag til dag. Jeg for eksempel har ikke ett eneste symptom bortsett fra uteblitt mens. Føler meg ikke litt gravid engangxsmile5

Håper det går bra :)

Det går nok bra, skal du se :-) når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer før uke 6-7 og da kom kvalmen for fullt! Symptomene kan svinge veldig fra dag til dag og flere ganger om dagen :-) krysser fingrene for deg♡

Det går nok bra, skal du se :-) når jeg var gravid med sønnen min hadde jeg ingen symptomer før uke 6-7 og da kom kvalmen for fullt! Symptomene kan svinge veldig fra dag til dag og flere ganger om dagen :-) krysser fingrene for deg♡
Enig :)

Må bare legge til at jeg har to barn fra før. Kvalmen kom i uke 7. Før det var det bare hyppig vannlating som var symptomet hos meg. Og den kvalmen er jeg sikker på at alle vil være foruten :p

Fremdeles ingen symptomer... De var jo der så tydelige, og så bare *poff* borte... Håpløst med alle disse helligdagene, skulle gjerne vært hos legen å sett etter hjerteslag eller noe...
Skal prøve å få tak i en ny test eller to i dag. Er det noen som vet om testene fremdeles kan bli like sterke ved en MA, eller vil de da automatisk bli svakere?

Fremdeles ingen symptomer... De var jo der så tydelige, og så bare *poff* borte... Håpløst med alle disse helligdagene, skulle gjerne vært hos legen å sett etter hjerteslag eller noe...
Skal prøve å få tak i en ny test eller to i dag. Er det noen som vet om testene fremdeles kan bli like sterke ved en MA, eller vil de da automatisk bli svakere?

Ved MA skal du vel både ha positive tester og symptomer, for da vet ikke kroppen at fosteret er dødt.

Men symptomene kan jo gå av og på. Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp