Føler meg ikke gravid lenger. Normalt?

førstegangsgravid_27

Andre møte med forumet
Siden dette er første gang jeg er gravid, vet jeg fint lite hva som er normalt og hva jeg kan forvente.

Jeg er idag 12+5, og var på TUL 11+2 hvor alt stod bra til med den lille. Generelt har jeg hatt svært lite plager frem til nå, men jeg har hatt ømme pupper, noe økt matlyst rundt uke 7-8, samtidig som det på samme tiden var litt tyngre på trening.

I det siste har absolutt alle symptomer forsvunnet (de få jeg hadde) og jeg føler meg overhode ikke gravid. Trening går som det suser, puppene er omtrent ikke ømme, matlysten er helt normal, osv, osv.

Dette bekymrer meg en smule, men samtidig tenker jeg at det ikke er så veldig sannsynlig at noe skal gå galt etter 11+2 da alt var fint. Noen som har hatt det på samme måte?

Mistet nesten alle symptomer i 11-12 uke :) er 15 uker i dag. Veldig mange som har det sånn har jeg hørt, tror det er helt normalt. Jeg var heldigvis hos legen i går og hørte ett bankende hjerte❤️ men gått leenge og følt at det ikke er noe i magen osv, og var kjempe redd fosteret ikke skulle leve! Men det gjorde det altså, og alt er bra :D

Har samme følelse som deg. Har kun hatt de samme symptomene som deg og de forsvant for en uke siden (uke 13+2 i dag). Tar ting egentlig med ro men er jo litt rart at de nå går tilbake til normalen før magen kommer ;)
Tenker bare at kroppen har fått kontroll på hormonforandringene og derfor funker kroppen mer som normalt igjen.

Et lite tips er å gå på apoteket ditt og hør om de har gravidboken :-) Den er veldig kjekk,og du kan lese om hva som skjer med kroppen din uke for uke. Boken er gratis :-) Det er helt normalt at ting roer seg etter uke tolv,og det er helt normalt hvis det ikke gjør det. Hos meg er det litt opp og ned. Er 14+1 og føler meg til tider veldig gravid. Nå har jo symptomene vært ganske kraftig fra starten av hos meg. :-)

Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt. Men det har jeg ikke følt meg siden jeg ble det heller da... Hehe! Litt skummelt, men er vel bare heldig.

Følte meg ikke gravid i uke 11-12 jeg heller. Symptomer borte, formen bedre. Uke 15 nå og kjenner godt at det er en klump nederst i magen :)

Siden dette er første gang jeg er gravid, vet jeg fint lite hva som er normalt og hva jeg kan forvente.

Jeg er idag 12+5, og var på TUL 11+2 hvor alt stod bra til med den lille. Generelt har jeg hatt svært lite plager frem til nå, men jeg har hatt ømme pupper, noe økt matlyst rundt uke 7-8, samtidig som det på samme tiden var litt tyngre på trening.

I det siste har absolutt alle symptomer forsvunnet (de få jeg hadde) og jeg føler meg overhode ikke gravid. Trening går som det suser, puppene er omtrent ikke ømme, matlysten er helt normal, osv, osv.

Dette bekymrer meg en smule, men samtidig tenker jeg at det ikke er så veldig sannsynlig at noe skal gå galt etter 11+2 da alt var fint. Noen som har hatt det på samme måte?
Sniker litt fra marsforumet :)

Dette høres ut som det første svangerskapet mitt, hadde overhodet ingen symptomer og var i utrolig fin form under hele graviditeten, men fikk se en liten baby som suttet på tommelen på ultralyd i uke 12 og resultatet er straks to år gammelt :D Så om du så en fin baby på ultralyd 11+2 er nok alt i sin skjønneste orden :)

Back
Topp