Føler meg ikke gravid jeg

Mammy

Betatt av forumet
Er i morgen 5+4. Ikke noe menssmerter av livmor som vokser, ikkw mer sliten og trøtt, ikke ømme pupper (bare litt øm i selve brystvorten), ikke økt utflod, ikke mer tisse, ikke kvalm, ikke mer sulten...... Jeg har vært gravid 2 ganger før og da følte jeg det. Var også kvalm til de tusen. Det eneste er at jeg syns magen er større, men må jo være innbilling.
Ikke skjønner jeg noe!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjenner meg igjen i dette. Vet jo at jeg er gravid siden jeg ikke har mens og har testet positivt, men det er så og si det eneste. Litt prikking i puppene er alt.

Jeg har ikke vært gravid før da, så har ingenting å sammenlikne med
 
Så,så, det kommer, nyt det :D

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Hehe, ja, jeg tenker at jeg bare må være glad for det enn så lenge, og krysse fingrene for at jeg merker det mer på kroppen etter hvert ;)

Sent from my D2 using BV Forum mobile app
 
Må opp på natten å tisse innimellom da. Thats it!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Føler meg i grunn ikke gravid jeg heller, men bare husk på at alle svangerskap er forskjellig :) krysser fingrene for at alt er bra :)
 
Da skal du være glad ;)
 
Jeg hadde endel småsymptomer i starten, før jeg testet positivt. Nå merker jeg absolutt ingen ting, føler meg topp. Sovner lett på sofaen, men det kan være at det er slitsomt å starte å jobbe igjen. Synes jeg kan kjenner at jeg er bittelitt uggen hvis jeg er supersulten, men kan være at jeg bare er sulten :p Kjenner strekk i sidene noen ganger når jeg snur meg. Eneste jeg har av småsymptomer er at jeg plutselig har blitt øm i puppene (det er jeg aldri). Ellers kan jeg ikke tro at jeg er gravid. 5 uker idag :)
 
Mange som ikke har noen symptomer og som ikke legger merke til de er gravid før i det har gått mange mndr så ikke ha symptomer er like vanlig som og ikke ha symptomer :) Brått så kommer en haug med symptomer på engang... ;)
 
Jeg har hatt litt småsymptomer, men i dag forsvant de litt. Blir litt stressa av det...
 
Kjenner jeg også blir stresset av manglende symptomer!
De to andre gangene har puppene blitt så vanvittig ømme, men ikke nå!

Prøver å overbevise meg om at det er fortsatt tidlig, men så vet jeg at rundt 18 dpo viste jeg at jeg var gravid pga sykt ømme pupper. Er 18 dpo i dag og de er ikke i nærheten en gang...

Forrige gang mistet jeg i uke 5-6 så tenker jeg må gå å sjekke on det er liv rundt den tiden... Kanskje jeg blir litt roligere da...
 
Sniker fra januar ..
Jeg hadde ikke noen symptomer før bekkenløsning i uke 27, så er bare å nyte det :)
 
Mange som ikke har noen symptomer og som ikke legger merke til de er gravid før det har gått mange mndr- så ikke ha symptomer er like vanlig som å ha symptomer :) Brått så kommer en haug med symptomer på engang... ;)

Er det bare jeg som ikke kan redigere innleggene mine lenger..? legger ikke merke til skrivefeila før jeg har posta svaret...
 
Åhr i dag har jeg skikkelig følelse på at det kommer til å gå galt... :(
Sitter her å prøver å tenke positivt, og si til meg selv at det er tåpelig å å tenke så negativt uten noen god grunn.
Har ikke smerter eller blødninger eller noe, bare en skikkelig magefølelse på at dette ikke går veien :(
 
Back
Topp