føler meg ikke gravid... 19 uker

Dolores

Forelsket i forumet
kjenner ikke spark enda, ingen ting lissom. Føler at det ikke er noe der, enda jeg har vært på ul, og sett at alt er bra, har begynnt å få mage nå da, men blir så frustrert.... Er det andre som  har det sånn??

hadde det litt sånn jeg... kjente først spark rundt uke 21 ca...
Så det tok litt tid.. Må bare være tålmodig (vansklig som det enn er)..
Snart kjenner du nok masse spark!!! [:D]

Er nok ganske vanlig å føle det sånn før man begynner å få skikkelige tegn på at man er gravid. Snart vil magen din poppe ut og du vil begynne å kjenne spark, da kommer nok følelsen av å være gravid fram. [:)]

kjente ikke spark før i uke 21 jeg heller...
Og magen har vært utrolig treg, så har ikke fått den største følelsen av å være gravid...
Til tider så føler jeg meg fortsatt ikke gravid, selv om jeg kjenner spark hver dag, og magen har ploppet litt mer ut...
Kan plutselig se meg i speilet og tenke " oi, stemmer det, jeg er gravid"......

Er litt sprøtt å venne seg til at det faktisk er et levende vesen inni deg [:D]

Det er du ikke alene om. Kjenner godt til den følelsen selv. Kjente vel du første bevegelsene i uke 20, og kom tydeligere uke for uke etter det. Men sånn utenom det har jeg ikke følt meg gravid. Alt har gått så knirkefritt. Ikke hatt noen skavanker som er verdt å klage på, litt annerledes enn det jeg trodde. Om ikke lenge nå, føler du deg garantert gravid, da vl du også kunne se sparkene tydelig på magen. Det er veldig spesielt.. [:)]

ja eg og kan si det samme.men kjente ikke spark før omkring uke 25.ingen andre tegn heller på at eg va gravid.men det kommer og det er kjekt[:D]
så gled deg masse[:)]

Jeg kjente først spark I Uke 19, Såh det kommer nok sikkert snart, Lykke Til... [:D]

Back
Topp