Føler meg ikke bra

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Føler nesten jeg skal få influensa eller noe. Allmentilstanden er ikke veldig god.
Har tatt vaksine, så håpte på at jeg skulle slippe det!
Har begynnende hodepine/nakkevondt og ganske så slapp. Har sovet lite og dårlig i natt, men sov på sofaen før i dag.
Livredd for svangerskapsforgiftning, men burde vært noe utslag ellers da kanskje?

Jeg tok influensavaksinen på onsdag og føler meg slik som deg; så tenker kanskje at det kan være bivirkningene muligens? :bored: Ikke sikkert det gjelder deg, men vet jo ikke da o_O

Jeg tok influensavaksinen på onsdag og føler meg slik som deg; så tenker kanskje at det kan være bivirkningene muligens? :bored: Ikke sikkert det gjelder deg, men vet jo ikke da o_O

Er noen uker siden jeg tok det. Faktisk en mnd siden allerede når jeg tenker meg om :p
Men da fikk jeg ikke noe bivirkninger annet enn vondt i armen!
Har vært med å flytte og styre i dag (ikke båret noe særlig altså men:p), så håper det går over snart!

Er noen uker siden jeg tok det. Faktisk en mnd siden allerede når jeg tenker meg om :p
Men da fikk jeg ikke noe bivirkninger annet enn vondt i armen!
Har vært med å flytte og styre i dag (ikke båret noe særlig altså men:p), så håper det går over snart!
Åhh, kan være det sitter i? :eek: Eller at du rett og slett har blitt litt forkjølet/ små syk ? Får håpe det går over snart, og hvis ikke får du jo ta en telefon til legen din for å dobbeltsjekke til mandag at det ikke er noe :)God bedring :happy:

Jeg tok vaksinen for 3 uker siden. Er skikkelig forkjøla og dårlig idag... så er sjele glad for at jeg har tatt vaksinen, visst ikke våger jeg ikke tenke på hvor syk jeg kunne vært

Jeg ble skikkelig febersyk før fødsel nr 1 - var kroppen som regelrett sa ifra at jeg måtte ta det med ro.

Jeg ble skikkelig febersyk før fødsel nr 1 - var kroppen som regelrett sa ifra at jeg måtte ta det med ro.

Såpass ja! Fødte du ikke lenge etterpå da?
Får håpe det ikke skjer noen fødsel ennå da :p Hehe :)

Jeg tok vaksinen for 3 uker siden. Er skikkelig forkjøla og dårlig idag... så er sjele glad for at jeg har tatt vaksinen, visst ikke våger jeg ikke tenke på hvor syk jeg kunne vært

Ja det er sant :)
Er liksom ikke forkjøla heller. Ikke tett eller noe:/ bare sånn febersyk!

Åhh, kan være det sitter i? :eek: Eller at du rett og slett har blitt litt forkjølet/ små syk ? Får håpe det går over snart, og hvis ikke får du jo ta en telefon til legen din for å dobbeltsjekke til mandag at det ikke er noe :)God bedring :happy:
Ja jeg får gjøre det! Håper det går over :)
Takk for det:)

Såpass ja! Fødte du ikke lenge etterpå da?
Får håpe det ikke skjer noen fødsel ennå da :p Hehe :)

Jeg fikk den feberen rundt termin og fødte noen dager etterpå - men hadde en runde tidligere i svangerskapet også: begge gangene hadde jeg veldig behov for å ta det med ro.. noe jeg er ELENDIG på:rolleyes:
Så kroppen min gir meg feber når jeg må roe ned - ellers bare kjører jeg på :cool:

Ps!
Husk at det er sesong for diverse virus som ikke er i influensavaksinen - vi blir gjerne mer slått ut som gravide enn uten barn i magen.

Mitt råd:
lag deg en god kopp te, kryp innunder dynen, sov og se på f.eks Netflix.
Få i deg masse væske, f.eks eplemost, og salte kjeks/popcorn (om du ikke orker mat) og slapp av så godt du kan.

Ps!
Husk at det er sesong for diverse virus som ikke er i influensavaksinen - vi blir gjerne mer slått ut som gravide enn uten barn i magen.

Mitt råd:
lag deg en god kopp te, kryp innunder dynen, sov og se på f.eks Netflix.
Få i deg masse væske, f.eks eplemost, og salte kjeks/popcorn (om du ikke orker mat) og slapp av så godt du kan.
Støtter denne.

Du kan også ha fått et influensavirus som ikke var med i vaksinen. Vaksinen beskytter mot opp til 80% av influensaen (litt varierende fra år til år).

Ellers anbefaler jeg å ta det opp med lege eller jordmor om du er bekymret. Ikke stol på folk på et nettforum. :)

Back
Topp