Føler meg helt..

• Trådstarter Trådstarter *Blenda*
  • Opprettet Opprettet
B

*Blenda*

Guest
Grusom om dagen.
Humøret er nedstemt og jeg er skikkelig trist innimellom, kroppen er tung, får ikke trent skikkelig, matlysten er ikke tilstede.

Den gravidegløden de snakker om er i hvertfall ikke kommet hit.

Andre?

:inpain:

Høres ut som meg frem til forrige uke! Håper du kommer deg snart.

Dere er ikke alene! Sånn har jeg det også. Satser på at det kommer seg snart og at formen blir bedre og bedre.

Stemmer ganske greit. Sett bort fra matlysten!
Ellers har jeg så mye vondt i magen om dagen, håper det bare er at det vokser inni der:)

Høres kjent ut ja...

Signerer alt her! Etter jobb er jeg halvdød!

Den gløden merker jeg absolutt ingenting til. Du er ikke alene om å føle deg sånn nei... Hadde aldri trodd det var så tøft å være gravid

Enig.. Ingen glød her heller..
Mannen sa istad at han trodde jeg skulle være glad og at jeg skulle gløde nå! Men jeg virker visst bare trist, så han er redd jeg ikke vil dette.
Stakkars <3

Blir litt letta over å se at jeg ikke er den eneste.
Grusomt å føle seg deprimert og trist.

Virkelig tøffe dager innimellom.
Det må vel ha en sammenheng med litt bekymringer, trøtt, litt uopplagt og sliten!

Veldig kjent. Satser på at det blir bedre her etterhvert som jeg kommer ut i svangerskapet!

Jepp!! Føler meg daff og trøtt konstant og det får skikkelig ut over humøret! Og sambo er "sympatigravid" men å være i like dårlig humør!
Så det er noen flotte dager her i heimen hehe!

Jepp!! Føler meg daff og trøtt konstant og det får skikkelig ut over humøret! Og sambo er "sympatigravid" men å være i like dårlig humør!
Så det er noen flotte dager her i heimen hehe!
Det hørtes bare slitsomt ut! :o

Back
Topp