Håpfor2020
Flørter med forumet
Jeg er nå i slutten av uke 7. Jeg har vært så ekstremt plaget av kvalme og oppkast siden uke 4. Og er helt utmattet av denne kvalmen, da jeg aldri har pause med kvalmen. Er helt tapt for energi, ligger hele dagen i sofaen, får ingen frisk luft, kan glemme å gjøre hverdagslige ting som å gå tur med huden, rydde, lage mat, gå på jobb!!!! Får bare 1 uke sykemelding om gangen, så må en tur å spørre om å få den forlenget idag. Synes det er fryktelig å måtte dra til legen hver uke (først mase meg til en time også be om sykemelding og det er ikke gøy å sitte på venterommet å spy) skjønner ikke hvorfor han ikke kan skrive ut mer enn 1 uke om gangen? Kvalmen gir seg jo ikke bare sånn??
Og de på jobb ringer meg stadig og spør når jeg er tilbake. Min mann er lei av å måtte gjøre alt hjemme. Jeg føler meg helt udugelig! Gleder meg bare til å føle meg litt som meg selv igjen!
uff det ble en liten klagetråd... flere som føler seg ubrukelige disse tider?
Og de på jobb ringer meg stadig og spør når jeg er tilbake. Min mann er lei av å måtte gjøre alt hjemme. Jeg føler meg helt udugelig! Gleder meg bare til å føle meg litt som meg selv igjen!
uff det ble en liten klagetråd... flere som føler seg ubrukelige disse tider?