Føler meg helt tom idag........

dollygirl

Glad i forumet
ikke i form i det hele tatt.. aner ikke hva det kan være, attpåtil er minsten hjemme pga feber og forkjølelse, hoster i ett sett, ikke mye søvn om natta da nei.. og han må jo aktiviseres litt han også! hmm det var min syting idag .. alt skjennes så tungt ut.. noen som har følt det samme??

jeg hadde en slik dag i går :( 
men jeg har minsten hjemme (11mnd) hele tiden pga han ikke får barnehageplass her i kommunen så kjenner jeg er litt sliten nå :P hehe

Skjønner godt hva du mener, føler det ofte sånn jeg også...Og det vil nok gå over igjen!!:)
Jeg har hatt to små som har vært syke de to siste ukene, med mye våkentid på natt. Det tåles ikke like godt nå etter jeg ble gravid, og kjenner jeg har behov for å hvile snart.
Det må du også ta deg tid til så fort du kan,så du får ladet opp igjen!! :D

så godt og høre at det er andre  der ute også, ja jeg må få hvilt meg litt, nå sover vennen så skal slange meg på soffan ! hehe rart vi merker det så godt etter at vi har blitt gravide!? hm

Mhm... Høres kjent ut...
Jeg har vært dårlig  veldig lenge nå, og mange dager er jeg så ukomfortabel at jeg rett og slett ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har lyst på noe, men ingen ting frister og ingen ting smaker, blir gærn av å ligge hjemme men formen er så dårlig at jeg kommer meg ikke noen steder. Noen kvelder har jeg satt meg med pledd ute på terrassen i frisk luft, under stjernehimmelen - for å få litt god energi.
Vi får bare tenke at det går over og blir fort glemt når vi har en herlig oktoberskatt i våre armer <3

Back
Topp