lille assa 75
Forumet er livet
mange av dere vet at vi slitter litt med Mathias (går til øre-nese-hals-spesialist, øye-spesialist, spesial pedagog i bhg for å rette på språk, samspill og konsentrasjon, og nå til slutt utredning om ad/hd)...heldighvis er han blitt mye bedre....
vel heldigvis har vi sluppet å slitte med Eivind...... trodde jeg...
vel vi måtte begynne med hydrokortison salve på ham...fått skikkelig barne eksem på skinnene...knall røde og huden sprekker...
for ca en mnd siden slapp han seg og tok sine første skritt....det er omtrent det han har gjort..av og til går han 2 skritt og thats it......
har sett litt på ham når han går (vi holder ham) høyre fot går slik den skal men IKKE venstre......han er stiv og så vit bøyer kneet...har han sko på seg klarer han ikke å løfte foten en gang....han sleper den mer....
har fått time hos helsesøster og legen som er der er faktisk fastlegen vår.
håper det bare er noe forbi gående og ikke noe mer alvorlig....
Har jeg/vi ikke fått nok snart!!!! jeg sitter her og strever med å holde tårene unna......
(for dere som lurer...ja innlegget er en annen plass og)
vel heldigvis har vi sluppet å slitte med Eivind...... trodde jeg...
vel vi måtte begynne med hydrokortison salve på ham...fått skikkelig barne eksem på skinnene...knall røde og huden sprekker...
for ca en mnd siden slapp han seg og tok sine første skritt....det er omtrent det han har gjort..av og til går han 2 skritt og thats it......
har sett litt på ham når han går (vi holder ham) høyre fot går slik den skal men IKKE venstre......han er stiv og så vit bøyer kneet...har han sko på seg klarer han ikke å løfte foten en gang....han sleper den mer....
har fått time hos helsesøster og legen som er der er faktisk fastlegen vår.
håper det bare er noe forbi gående og ikke noe mer alvorlig....
Har jeg/vi ikke fått nok snart!!!! jeg sitter her og strever med å holde tårene unna......
(for dere som lurer...ja innlegget er en annen plass og)