føler meg helt nedtrykt

lille assa 75

Forumet er livet
mange av dere vet at vi slitter litt med Mathias (går til øre-nese-hals-spesialist, øye-spesialist, spesial pedagog i bhg for å rette på språk, samspill og konsentrasjon, og nå til slutt utredning om ad/hd)...heldighvis er han blitt mye bedre....

vel heldigvis har vi sluppet å slitte med Eivind...... trodde jeg...

vel vi måtte begynne med hydrokortison salve på ham...fått skikkelig barne eksem på skinnene...knall røde og huden sprekker...

for ca en mnd siden slapp han seg og tok sine første skritt....det er omtrent det han har gjort..av og til går han 2 skritt og thats it......
har sett litt på ham når han går (vi holder ham) høyre fot går slik den skal men IKKE venstre......han er stiv og så vit bøyer kneet...har han sko på seg klarer han ikke å løfte foten en gang....han sleper den mer....
har fått time hos helsesøster og legen som er der er faktisk fastlegen vår.
håper det bare er noe forbi gående og ikke noe mer alvorlig....

Har jeg/vi ikke fått nok snart!!!! jeg sitter her og strever med å holde tårene unna......

(for dere som lurer...ja innlegget er en annen plass og)

Huff, skjønnar at du er bekymra

Lykke til hjå helsessøster og lege[;)]

Ofda, så kjedelig for dere.
Håper det ordner seg.

ORIGINAL: Azrael

[:(]

en hilsen fra meg..  det blir sikkert bedre..

blomster å stooooooor klem fra meg!![:)]

tror og håper det ikke er noe gale, men jeg er så redd for at jeg har gjort noe...Lot jeg ham stå fortidlig ol. er det derfor han"sleper" foten? osv.....kunne jeg ha oppdaget det tidligere og i så fall er det blitt permanent nå siden jeg oppdaget det for sent????

ja jeg vet jeg ikke skal tenke slikt men jeg gjør det....hvor dum for en mor jeg er......

Næmmen, fy deg, du er ingen dum mamma. Du er den beste mammaen de kunne fått. Må ikke tenke sånn, vennen.

ORIGINAL: helen79

Næmmen, fy deg, du er ingen dum mamma. Du er den beste mammaen de kunne fått. Må ikke tenke sånn, vennen.

prøver men ikke lett[:(]

Sender dæ mange trøste klemmer,håper det ordner sæ for dere og guttene dine

tusen takk for alle klemmene, de hjelper godt...ser litt lysere på det i dag!!!

alt skal nok gå bra.....

bare håper det ikke er noe jeg har gjort...for det føles slik....hva har jeg gjort med ungene mine siden de slitter slik? skulle jeg gjort noe anderledes?....hm...må slutte å tenke slikt

ORIGINAL: helen79

Det er ingenting du kunne gjort annerledes! Du er den beste mamman for guttene dine[:)] det kommer seg sikkert med foten hans, og siden mathias ennå er liten og får hjelp kommer han sikkert også til å bli mye bedre:) Jeg jobber selv i barnehage som ped leder og vet at når barn får hjelp av ppt blir de som regel mye bedre, og problemene blir borte eller mye mindre!!! Det ordner seg!! god klem!

får håpe alt er bra med han!! krysser fingrene!
ønsker dere masse lykke til!

Usj, stakkars dere...Ja, dere har fått mer enn nok nå! Håper det ordner seg, og at det ikke er så ille som du tror! Og du er den beste mamman guttene dine kan ha, du må ikke tenke noe annet!

*Stor trøsteklem*

ORIGINAL: Mamma02

Sender dæ mange trøste klemmer,håper det ordner sæ for dere og guttene dine

Sender deg en god klem jeg. Jeg har hatt min dose med "selvransakelse" når det gjelder mi eldste jente, som sliter med språket. Det er vondt å bebreide seg selv, for det er jo ikke vår feil! Føler med deg - men det kommer nok til å gå fint, med all den gode oppfølgingen han får!

Back
Topp