Føler meg helt lammet...

Blåmann

Elsker forumet
Det er fremdeles en uke til testing og jeg har hatt antydning til mensmurring allerede. Ser at LilleMille har det på samme måte, og har lest alle oppløftende svar hun har fått. Det hjelper litt.... Men hos meg er det i tillegg slik at det føles ømmere hvis jeg gjør noe fysisk anstrengende. Så da blir jeg helt invalid og tør ikke gjøre noen ting!

Bærer tre og tre vedkubber når jeg skal hente ved, tar en og en handlepose opp til huset fra bilen..... Helt teit.... også legger jeg meg og hviler etterpå... Føler meg som jeg er 80 år. Dette er ikke bra. Har ikke veldig stor tro på at det går på første forsøk, og da tenker jeg at dette kan bli en lang høst hvis det skal være slik ved hvert forsøk...

Vet at dette er mer psykisk enn fysisk, men allikevel vanskelig å takle...

Jeg skjønner åssen du har det!Jeg er på rugedag 6 nå og tiden går så seint.Det er 2 tøffe uker før evt pos eller neg test!
Dette er mitt 6 forsøk,ved mine 5 andre så har jeg tatt det litt med ro,ikke løftet eller noe sånt..Men ved dette forsøket gjør jeg alt som jeg gjør til vanlig[:)]Fikk beskjed at det hadde ikke noe å si om jeg løftet handle poser el lign..

Ønsker deg lykke til videre[:)]

Nei det er ikke mye gøy det her Blåmann, det tror jeg vi alle kan skrive under på. Ikke lett å takle i det hele tatt! [:(] Og da må jeg legge til at jeg er så imponert over dere som har gjort det flere ganger, dere er bein tøffe!

Ja ventetida er det verste! Men håpar på positivt resultat for deg!

sign

Takk for svar og lykkeønskninger. Da vet jeg at jeg ikke er alene om å være gal......[&:]

Back
Topp