Det er fremdeles en uke til testing og jeg har hatt antydning til mensmurring allerede. Ser at LilleMille har det på samme måte, og har lest alle oppløftende svar hun har fått. Det hjelper litt.... Men hos meg er det i tillegg slik at det føles ømmere hvis jeg gjør noe fysisk anstrengende. Så da blir jeg helt invalid og tør ikke gjøre noen ting!
Bærer tre og tre vedkubber når jeg skal hente ved, tar en og en handlepose opp til huset fra bilen..... Helt teit.... også legger jeg meg og hviler etterpå... Føler meg som jeg er 80 år. Dette er ikke bra. Har ikke veldig stor tro på at det går på første forsøk, og da tenker jeg at dette kan bli en lang høst hvis det skal være slik ved hvert forsøk...
Vet at dette er mer psykisk enn fysisk, men allikevel vanskelig å takle...
Bærer tre og tre vedkubber når jeg skal hente ved, tar en og en handlepose opp til huset fra bilen..... Helt teit.... også legger jeg meg og hviler etterpå... Føler meg som jeg er 80 år. Dette er ikke bra. Har ikke veldig stor tro på at det går på første forsøk, og da tenker jeg at dette kan bli en lang høst hvis det skal være slik ved hvert forsøk...
Vet at dette er mer psykisk enn fysisk, men allikevel vanskelig å takle...