Føler meg gravid

Cupcake90

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Har hatt mange graviditetstegn de siste to-tre ukene. Kvalm, tisser oftere, ømme pupper, svimmel, mye trøttere enn vanlig, oppblåst og veldig følsom. Bestemte meg for å ta en test, men den dagen jeg skulle ta den begynte jeg å blø. Dette var ca 4-5 dager etter jeg skulle hatt mensen og den var kortere enn mensen pleier å være. Var heller ikke like kraftig. Gikk egentlig ut i fra dette var mensen, men klarer ikke å bli kvitt tanken på graviditet. Pleier aldri ha ømme pupper før mens til vanlig, men har hatt det de siste ukene. Føler også en del murring, selv etter denne blødningen. Føler meg som sagt også veldig oppblåst nå også. Og takler ikke mat jeg vanligvis er veldig glad i. Prøvde å ta en test etter blødning etter en god del googling og lesing av gamle forumtråder hvor dette visstnok hender med flere. Men testen ble egentlig som forventet negativ.

Til tross for negativ test blir jeg ikke kvitt denne følelsen om graviditet. Har en femåring så det er en stund siden jeg var gravid sist, men jeg bare føler det kan være noe. Andre som har hatt noe lignende? Bør jeg bare slutte å tenke tanken? Eller skal jeg vente noen dager å teste igjen? Må si jeg var mer lei og skuffet enn jeg hadde forventet da jeg så den negative testen.

Hadde samme følelse sist mnd, hadde "alle sypmtomer". Var sikker på jeg var gravid, men mensen kom.

Jeg venter mensen nå, og nå har jeg motsatt følelse enn sist mnd, føler meg ikke gravid, og det eneste jeg føler nå omtrent er at jeg hadde sinnsykt med vondte ømme sensitive stikking og kløe i pupper/brystvorter igår og det pleier jeg aldri å ha. Bare små ømme pupper inni mellom før mens, men aldri vonde eller så sensitive. Så jeg er så spent at ting kan være så forskjellig hver mnd.

Men som de over sier, så er vel den testen ganske presis etter IKM?

Ønsker deg hverfall lykke til. <3

Hadde det helt likt som deg forrige mnd :/ var heelt sikker på at jeg var gravid, hadde masse symptomer.. men fikk bare negative tester og tr kom dagen etter ikm.. skikkelig kjip følelse..
men er bare å prøve å legge det bak seg å fokusere på neste pp.. :)

Vet ikke hva som skjer med kroppen. Kjenner meg fortsatt trøtt, oppblåst, kjenner murring og stikninger og har lagt på meg litt over et kilo siste ukene til tross for lite matlyst og kvalme. Men men, får nok bare smøre meg med tolmodighet å se hva som skjer.

Har også utroooolig ømme pupper. Er ikke noe jeg pleier å ha. Ser også ut som de har også vokst litt.

Skjønner godt at du tenker masse på dette, leter etter symptomer og grubler. ;) Typisk meg også hvis jeg først begynner å tro at jeg kan være gravid.

Du har jo mange graviditetssymptomer, det eneste du mangler er en positiv test.

Jeg anbefaler deg derfor å ta en ny test om morningen, gjerne et par dager siden sist.

Hvor lenge varte menstruasjonen/blødningen som du hadde?

Er jo bare å ta fler tester hvis du er så usikker?
Som sagt så finner man ganske mange symptomer hvis man først begynner å lete..

Back
Topp