Har hatt mange graviditetstegn de siste to-tre ukene. Kvalm, tisser oftere, ømme pupper, svimmel, mye trøttere enn vanlig, oppblåst og veldig følsom. Bestemte meg for å ta en test, men den dagen jeg skulle ta den begynte jeg å blø. Dette var ca 4-5 dager etter jeg skulle hatt mensen og den var kortere enn mensen pleier å være. Var heller ikke like kraftig. Gikk egentlig ut i fra dette var mensen, men klarer ikke å bli kvitt tanken på graviditet. Pleier aldri ha ømme pupper før mens til vanlig, men har hatt det de siste ukene. Føler også en del murring, selv etter denne blødningen. Føler meg som sagt også veldig oppblåst nå også. Og takler ikke mat jeg vanligvis er veldig glad i. Prøvde å ta en test etter blødning etter en god del googling og lesing av gamle forumtråder hvor dette visstnok hender med flere. Men testen ble egentlig som forventet negativ.
Til tross for negativ test blir jeg ikke kvitt denne følelsen om graviditet. Har en femåring så det er en stund siden jeg var gravid sist, men jeg bare føler det kan være noe. Andre som har hatt noe lignende? Bør jeg bare slutte å tenke tanken? Eller skal jeg vente noen dager å teste igjen? Må si jeg var mer lei og skuffet enn jeg hadde forventet da jeg så den negative testen.
Til tross for negativ test blir jeg ikke kvitt denne følelsen om graviditet. Har en femåring så det er en stund siden jeg var gravid sist, men jeg bare føler det kan være noe. Andre som har hatt noe lignende? Bør jeg bare slutte å tenke tanken? Eller skal jeg vente noen dager å teste igjen? Må si jeg var mer lei og skuffet enn jeg hadde forventet da jeg så den negative testen.