Føler meg gravid nr 2

Dollface

Forumet er livet
VIP
For nå har jeg sett den siste episoden av greys i sesong 4, en dobbel epsisode.. og jeg er så hormonell at jeg tror jeg sprenger snart.. Nesten så jeg fikk lyst å fri til darlingen [:D][:D][:D][:D][:D]

Men jeg vet at følelsen av å få et nei er værre enn å sitte inne med trangen til å gjøre det, så jeg lar bare vær for min egen skyld [8D]
(kan jo hende han hadde svart ja i dag da, siden han er full.. men han hadde nok trukket det tilbake i morra når fylleangeren slo inn... [:D][:D][:D])

ORIGINAL: Lille Bea

På tide å ta en test Dolly, du har da erklært at du aaaaldri skal gifte deg! Am I wrong?
Gravvid erru!

*stapper fingern et visst sted*
Neeeeej.. spiralen sitter der den [8D][8D][8D]

Jeg tror bare jeg er skikkelig ubegripelig forelska i kjærsten min, og gleder meg så overvettes mye til vi skal flytte sammen at det snart rabler for meg... 

ORIGINAL: Oline

Dobbel episode?
Hvilket nr?

sesong 4, episode 16 og 17.. ligger på piratebay..

ORIGINAL: Dollface™

På tide å ta en test Dolly, du har da erklært at du aaaaldri skal gifte deg! Am I wrong?
Gravvid erru!

*stapper fingern et visst sted*
Neeeeej.. spiralen sitter der den [8D][8D][8D]

Jeg tror bare jeg er skikkelig ubegripelig forelska i kjærsten min, og gleder meg så overvettes mye til vi skal flytte sammen at det snart rabler for meg... 

Ikke napp sånn i spiralen da Dolly[>:] Du vet at det finnes mange spiralbarn der ute?[8D] Koselig at du er så in løøøøv da, det fortjener du[:)]

jegprøverliksomådradenutdautenatnoenskalmerkedetsåHYYYSJJ [:D][:D][:D]

Dobbel episode?
Hvilket nr?

Juhuuuuu[:)]

Forresten så synes jeg godt du kan fri[:)]
Etter det greys-tipset, så hadde iallefall jeg svart ja[8D]

Å kjære Oline.. vil du gifte deg med meg? Så kan vi bake oreokaker til hverandre og drikke pepsi i sus og dus mens vi ser på greys resten av livet?

Dobbel episode?
Hvilket nr?

Juhuuuuu[:)]

Forresten så synes jeg godt du kan fri[:)]
Etter det greys-tipset, så hadde iallefall jeg svart ja[8D]

Å kjære Oline.. vil du gifte deg med meg? Så kan vi bake oreokaker til hverandre og drikke pepsi i sus og dus mens vi ser på greys resten av livet?

Oi, hærregud! *blunke bort tårene, mens jeg hyperventilerer*
Dette kommer så uventet!
Men, azz, det er jo det livet jeg alltid har drømt om lissom.
Åomaigad, jeg sier jo ja. Åff kårs lissom.

WOHOOOO!!!! [:D]

selvfølgelig... *finner kjolen som har ligget i skapet siden jeg var 10 år* [8D]

Back
Topp