føler meg fyllesyk.

inLove

Elsker forumet
nå er det andre natta på rad jeg ikke får sove,føles ut som jeg har vært på fylla i en uke[:'(]absolut ikke i slag...trodde man skulle være trøtt når man var gravid!itilegg føler jeg at det ikke blir godt mottatt at man skal være hjemme fra jobb,men det er jo 2 gangen jeg er borte på ett år!og ja jeg veit at graviditet ikke er det samme som å være syk men faen heller jeg er helt ferdig og da mener jeg at jeg og spiren har det bedre hjemme på sofaen en dag enn ka å henge på jobb og være dritt dårlig! andre som sliter med å sove???????????????

jeg er bare dødstrøtt men får ikke sove...så blir jeg liggende å tenke på baby navn og babya generelt og da får jeg ikke sove!!trur det er bare baby i hodet mitt fortiden[;)]

men problemet er bare at når jeg ikke får sove så tar jeg med dyna ned på stua og ser på tv[&:]må jo ha noe å gjør på.....men håper det hjelper å bare slappe av i dag og få sove i natt[:)]

Vær hjemme fra jobb med goooood samvittighet! Selv om graviditet i seg selv ikke er en sykdom, følger det en del sykdomssymptomer med, bla kvalme.. Tenk på at du og den lille skal ha det best mulig, og drit i hva andre måtte tro!! Hvis noen i det hele tatt tenker sånn, vil nok de samme personene bli temmelig irriterte hvis du er på jobb når du hangler. Da klarer man jo ikke gjøre sitt beste!

nå er ikke jeg kvalm lenger og sover som bare det[:D]så deilig å endelig føle seg nogenlunde normal[;)]hadde  langfri denne helga (pinse) og jeg har fri hver tirsdag så da hjalp det veldig å slappe av[:)]håper det blir bedre med dere med...

Jeg er SUPERKVALM og hjemme fra jobb i dag. Har totalt 4 fraværsdager de siste 2 år, så har IKKE dårlig samvittighet. Men, jobber med pasienter, så de syns kanskje det er litt sucky at timen plutselig blir avlyst.

Tror likevel de foretrekker det, enn en time hvor jeg sitter spy-grønn i ansiktet og brekker meg hele tiden og ikke klarer fokusere på dem i det hele tatt!

Soving går det bra med, untatt 4-5 toalettbesøk pr natt. Men har heldigvis godt sovehjerte, så sovner fort. Evt. tisser i søvne. Hehe..

Var übertrøtt siste to ukene, nå er jeg strålende våken og kvaaaaalm. Kjekt at ikke begge traff samtidig hvertfall. For da hadde jeg bedt fint om en sykemelding, tror jeg.

-aud-

egentli ganske godt å høre at man ikke er den eneste;)
jeg er plaget med å våkne av at jeg vill tisse 100 ganger el rett å slett 4 timer før jeg skal opp... LYSVÅKEN[:@]

;)

Back
Topp