Føler meg feit og ikke gravid

sølvi86ogTheaIrene

Forumet er livet
I går ble jeg spurt om jeg var gravid emoticon.
Er sikkelig oppblåst og ser bare feit ut :(

Er jo bare 6 uker,så begynner jo nesten å lure da

Sist så jeg bare feit ut de første 6 mnd, så ikke ut som gravidmage i det heletatt. Det var litt kjipt, ja!

Jeg kjenner til følelsen :/ Sånn er det her også... men hvordan kunne de finne på å spørre deg om det? Har du fått mere mage da?

Ser ut som jeg har mage,men bare under puppa,er sikkelig oppblåst :(

Åja, jeg skjønner.. Nå var det jo tilfelle da :) Hehe! Men kanskje ikke det man ønsker å bli spurt om så tidlig... jeg er redd jeg blir spurt nå, for nå har livmoren min blitt veldig "hoven" så jeg har mage nederest.. det hadde jeg sist også, men den gikk ned igjen underveis.  :) Det gjør jo oppblåstheten også etterhvert

Den er kjip.
Kan skje her og, har skikkelig oppblåst mage..

Har begynt å dekt meg med litt store klær,så håper jeg slipper unna spørsmål og at folk ser på magen min.

Huff, jeg føler meg også bare feit for tida. Er skikkelig oppblåst og øm i magen. Sist svangerskap mistet jeg helt matlysten og gikk ned mange kilo i starten. Tror jeg gikk opp bare 6 kilo eller noe totalt. Men denne gangen er jeg skikkelig kvalm og det hjelper å spise, så kjenner jeg at jeg blir bekymret for at jeg skal legge på meg mer denne gangen. Er så trøtt og har så lavt blodtrykk også så er SÅ strev å komme seg ut og trimme..Hjelp, flere som har det sånn? PS. jeg er ikke egentlig feit altså, veier vel ca 59 kg nå, men har bare ikke lyst til å bli slapp og dvask allerede nå :) Noen som kan gi meg litt motivasjon? :)

Back
Topp