føler meg er litt såret!

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
hvorfor gjør det vondt når mannen sier at han ikke skal eller vil ha flere barn? Vi er jo begge enige om dette, men det var vondt å høre det når han selv sa det :(

Uff... Jeg kan tenke meg at det ikke er noe kjekt... Her er jeg veldig klar på at jeg ikke er ferdig med unger, og jeg er ganske sikker på at mannen er med på minst en til om noen år...

Klarer ikke å se for meg at jeg kan føle meg skikkelig "ferdig" noen gang, men jeg kjenner folk som sier at de faktisk er det - så da regner jeg med at det går an...! Kanskje dere ikke trenger å bestemme noe helt enda, og bare ikke snakke om det på en stund. Kanskje du føler deg like ferdig som ham da, og så blir det ikke så sårt?

Når han sier det, så blir det jo den endelige bekreftelsen på at dette var sistemann. Tror det er en prosess man må gjennom jeg, det å bearbeide at man ikke skal ha flere barn. For mange ligger det jo litt sorg i det, uavhengig av antall barn man har.  

her i huset så ermannen min helt klar på at to er nok så nå er vi ferdig, jeg er ikke helt klar for å ta den avgjørelsen og tror jeg vil ha en til omnoen år. Jeg føler også at det er sårt, føler veldig påat dette er siste gangen jeg får oppleve alt det medå ha en liten baby. Skulle egentlig pakke ned klær i str 56 og 62, men synes det er litt trist. Kanskje vi blir enige omnoen år, enten om å få en til eller at vi er fornøyd med to.....

Han sier der her og... også fullfører jeg setningen med: ENDA... hehe
Så gliser'n litt.. ;)

Jeg kommer aldri til å bli ferdig med barn... herrefred :)

Back
Topp