Føler meg elendig

Labben

Elsker forumet
Føler meg elendig... siden dagen startet med falske rier i fem timer i går morges, har jeg følt meg elendig. Kvalm, mensmurringer, løs mage og generell "rævva-følelse"... Er så slapp og uvel og i natt har mensmurringene bare blitt verre og verre, de er skikkelig vonde. Orker ikke å gjøre noenting. Noen andre som har det sånn også? Håper ikke jeg må gå sånn som dette helt frem til termin.

Stakkar deg..Det hørtes ikke bra ut.....[:-][:'(]
Blir det for ille så kontakt legen eller jordmor å be om en time og forklar hvordan du har det.Det pleier å få dem til å i hvertfall ta kontakt med føden for deg.

Jeg var hos jordmor i går, hun sa at det trolig er fødselen som nærmer seg. Jeg vet ikke. Er det normalt å føle seg så elendig før fødsel, da?

Hei du!

Aner ikke hva som er normalt men kroppen er vel sliten da. Fikk sånn følselse her forigårs jeg etter fire harde netter. Ble skikkelig uvel og "frynsete". Alt ble sårt og vondt, diare, kvalm, skjelven. Skikkelig hangover følselse bare andre smerter i tillegg... tom når jeg sovnet så fikk jeg mareritt og "fall" følsese...

Men gikk over når jeg fikk sovet skikkelig... tror jeg er pinglete på ikke sove jeg[&:]

Vet ikke om det er normalt å føle seg så ille jeg men du skal jo tross alt ha krefter igjen til selve oppdraget da og da er det jo litt synd hvis du er helt utslitt........[&:]

Hangover, ja, der sa du det! Akkurat sånn føles det. Tok en kald dusj i sted og følte meg bedre med det samme, men nå er det like ille igjen. Har sovet godt i natt, da, til tross for at jeg badet i svette og våknet med vonde menssmerter en del ganger. Kanskje enda en natt med god søvn er det som trengs. Det er meldt at det skal skye over på vestlandet i ettermiddag, så ser frem til denne natten.

ORIGINAL: FirstTime

Hei du!

Aner ikke hva som er normalt men kroppen er vel sliten da. Fikk sånn følselse her forigårs jeg etter fire harde netter. Ble skikkelig uvel og "frynsete". Alt ble sårt og vondt, diare, kvalm, skjelven. Skikkelig hangover følselse bare andre smerter i tillegg... tom når jeg sovnet så fikk jeg mareritt og "fall" følsese...

Men gikk over når jeg fikk sovet skikkelig... tror jeg er pinglete på ikke sove jeg[&:]

Håpe at någen skye blir sendt her te rogaland og,sammen med litt frisk bris.Trur det e ganske vanlig å føla seg rimelig uvel på slutten..Babyen presse jo på alle indre organa,og med denne varmen itillegg så blir det ikkje bedre.....Du sko toge deg et kaldt bad i sjøen,gjor det i går når eg følte meg så elendige....Det hjalp faktisk i mange tima,heilt te eg sko legga meg[&:]

Gravide blir vel anbefalt å avstå fra å bade ute så sent i svangerskapet, på grunn av faren for infeksjoner og sånt [&:] Tok en kald dusj i sted og det hjalp med det samme, men nå er det like ille igjen. Håper det blir bedre når den verste varmen avtar.

ORIGINAL: tonky

Håpe at någen skye blir sendt her te rogaland og,sammen med litt frisk bris.Trur det e ganske vanlig å føla seg rimelig uvel på slutten..Babyen presse jo på alle indre organa,og med denne varmen itillegg så blir det ikkje bedre.....Du sko toge deg et kaldt bad i sjøen,gjor det i går når eg følte meg så elendige....Det hjalp faktisk i mange tima,heilt te eg sko legga meg[&:]

Har hatt det sånn selv noen dager. Mensmurringer( sterke) Tak i rygg og mage, kvalm som et uvær og diare.. [:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Labben

Gravide blir vel anbefalt å avstå fra å bade ute så sent i svangerskapet, på grunn av faren for infeksjoner og sånt [&:] Tok en kald dusj i sted og det hjalp med det samme, men nå er det like ille igjen. Håper det blir bedre når den verste varmen avtar.

Oj e det sant?????jordmorå mi sa at eg konne bare bada så mye eg ville,men måtte vær litt forsiktige om slimproppen hadde gått.......He din kanskje gått då???

Tror det var slimproppen som gikk for to uker siden, var veldig mye slim, mye tykkere enn vanlig utflod. Men det er mange som ikke merker at slimproppen går, derfor ville jeg vært litt forsiktig var jeg deg. For sikkerhets skyld. [:)] Men det skal sies at slimproppen som oftest går bare noen timer eller dager før fødsel, selv om den i noen tilfeller kan gå flere uker før.

ORIGINAL: Labben

Oj e det sant?????jordmorå mi sa at eg konne bare bada så mye eg ville,men måtte vær litt forsiktige om slimproppen hadde gått.......He din kanskje gått då???

huff...stakkar deg.. håper du slipper å gå sånn så lenge...

Ville bare gi deg en god klem

Back
Topp