Føler meg elendig

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
La meg litt etter jobben for jeg er oppe siden fem og trodde at jeg skulle stå opp og være uthvilt.... Men stod opp og føler meg helt dø... Kan ikke huske at jeg var så trøtt og sliten så tidlig i graviditeten...
Hvordan er formen deres?
 
Er trøtt, gjesper hele dagen og legger meg en time tidligere enn jeg pleier. Har høstferie nå så sover lenge om morgenen :)
 
La meg litt etter jobben for jeg er oppe siden fem og trodde at jeg skulle stå opp og være uthvilt.... Men stod opp og føler meg helt dø... Kan ikke huske at jeg var så trøtt og sliten så tidlig i graviditeten...
Hvordan er formen deres?
Helt rævva er mi form for tia... må porsjonere ut energien, og de dagene jeg er på jobb blir det ikke gjort noe på ettermiddagen:(
 
Helt rævva er mi form for tia... må porsjonere ut energien, og de dagene jeg er på jobb blir det ikke gjort noe på ettermiddagen:(
Uff jobber hver dag.. Så gleder meg til fredag ettermiddag☺️
Fyller magen med litt salat og boller☺️ sendte mannen for å kjøpe til meg..
 
Uff jobber hver dag.. Så gleder meg til fredag ettermiddag☺️
Fyller magen med litt salat og boller☺️ sendte mannen for å kjøpe til meg..
Ble 40% sykemeldt i to uker nå,pga kvalme.. så sitter på jobb å brekker meg eller springer å kaster opp :( meget slitsomt.. fått medisin, men da blir jeg helt sløv, så føler egentlig ikke jeg kan ta den, for da kan jeg jobbe gjennom en dag men sover da 4-5 timer på ettermiddagen for så å gå å legge meg i senga :(
 
Formen er grusom! Jeg er såå kvalm og trøtt! Klarer ikke å komme meg opp av senga omtrent. Heldigvis er jeg sykemeldt så jeg kan ta det med ro! Hadde ikke fungert på jobb. Kvalm 24/7 :meh:
 
Elendig form her også :hungover: Svimmel og ør i toppen hele tiden, morgenkvalm og fryktelig trøtt.. Kan ikke huske å ha vært så dårlig så tidlig i sist svangerskap :confused: 3 + 6 bare ..
 
Ble 40% sykemeldt i to uker nå,pga kvalme.. så sitter på jobb å brekker meg eller springer å kaster opp :( meget slitsomt.. fått medisin, men da blir jeg helt sløv, så føler egentlig ikke jeg kan ta den, for da kan jeg jobbe gjennom en dag men sover da 4-5 timer på ettermiddagen for så å gå å legge meg i senga :(
Kanskje du trenger å få 100% sykemelding.
 
Elendig form her også :hungover: Svimmel og ør i toppen hele tiden, morgenkvalm og fryktelig trøtt.. Kan ikke huske å ha vært så dårlig så tidlig i sist svangerskap :confused: 3 + 6 bare ..
Kanskje du må bli sykemeldt til formen tar seg opp
Jeg er sånn som fungerer best når jeg jobber, så sover litt på ettermiddagen så går det greit. Så for mannen min ta seg av jentene litt ekstra de første månedene.
Men kjenner nå at jeg har begynt å glede meg til en sommerbaby☺️
 
Kanskje du må bli sykemeldt til formen tar seg opp
Jeg er sånn som fungerer best når jeg jobber, så sover litt på ettermiddagen så går det greit. Så for mannen min ta seg av jentene litt ekstra de første månedene.
Men kjenner nå at jeg har begynt å glede meg til en sommerbaby☺️

Ja, terskelen min er ganske lav for å gå til lege dette svangerskapet, jeg jobber 80% som nattevakt og det kjennes på kroppen selv når jeg ikke er gravid :dead:
Har mai-barn fra før, sommerbaby er perfekt :Heartred
 
Har hatt en liten oppsving på noen dager, men i dag er jeg tilbake i svima. Måtte dra hjem fra jobb og legge meg.. sovet godt i natt egentlig, men måtte sove 3 timer ved lunsjtider i dag. Og har allerede lagt meg for natta nå. Fælt å være sånn.. :/
 
Back
Topp