Føler meg diger!!

Moff

Andre møte med forumet
Fler som føler seg digre? Jeg har bare gått opp 2 kg, men føler meg så diger og trives ikke i det hele tatt :depressed:

Foreløpig trives jeg, men jeg føler at jeg er mye større og tyngre på labben dette svangerskapet enn med de tre andre. Brystene er tunge, magen er tung og jeg har nok lagt på meg noe mer så langt. Tror det er lurt for kropp og sjel å bevege seg litt hver dag i frisk luft. Da føler man seg mye bedre når man kommer inn igjen [emoji4]

Uff da [emoji53] Er nok bare en følelse du har! Jeg syns alle gravide ser fantastisk flotte ut, uansett hvilken kropp vi har eller får [emoji5] Håper du vil trives litt bedre etterhvert! Sender deg en klem!

Jeg var veldig sånn sist gang! Spesielt før magen var «skikkelig» gravidmage liksom.... Så kjenner det igjen [emoji4] Det kommer seg! Jeg måtte bare gå litt i meg selv, begynne å tenke at magen er en del av meg uansett størrelse, og jo større den ble jo lettere ble det for min del (høres rart ut[emoji28]) [emoji106]

Jeg er så enig, Moff! Har ikke gått opp så mye i vekt, men magen er stor og begynner å bli i veia :p

Jeg føler meg ikke så stor denne gang, på tross av at det er tredje ungen. Førstemann var størst (så langt), og da var magen DIGER! Helt enorm liksom... men denne gang ser det ut til å bli en mer "normal" baby.

Ja, jeg føler meg svær. Men tror egentlig ikke at jeg er sååå stor som jeg skal ha det til...:)

Jeg har det sånn selv, vanskelig å trives. Gått opp kun 2 selv, men -4 i forhold til start vekt. Men jeg syntes det er vanskelig å trives i kroppen min når den er totalt forandret. Men prøver å legge tankene til side, men misunner de som ser vakre ut gravide for jeg føler meg som et uhyr[emoji85][emoji23][emoji30]

Føler meg som ei tjukkebolla nå, kun med strømpis og kjole at jeg føler jeg har en fin og bitteliten gravidmage. Det pleier komme seg når magen vokser, da føler man seg litt mer gravid kanskje..

Ha ha fant ut idag at jeg er litt diger..
Var på nisse fest i barnehagen og der var det flere gravide. Med sine små mager..hun ene er 6 uker før meg med tvillinger..hun andre 3 uker før meg..
Og jeg er mye større enn de alle sammen i magen ;) og jeg er bare 17+2 idag..gått opp 8kg ;)

Samme her.. Har ikke gått opp så mye men gikk opp noen kg før positiv test og har hatt stor matlyst i starten av graviditeten. Nå har magen kommet litt men er ikke skikkelig kul enda. Føler meg mest stooor og utilpass for tiden. Gleder meg til magen kommer frem ordentlig for da kan det hende selvtilliten kommet litt mer tilbake igjen[emoji4]

Så leit at noen føler seg utilpass i egen kropp nå. Jeg føler meg også litt diger, men jeg liker det. Det er noen dager magen ikke er like hard og "gravidaktig" og da tenker jeg at jeg gleder meg til den blir større og hardere. Men stort sett er det bare deilig å få være litt diger og ha en god grunn til det. Har gått opp 4kg.

Back
Topp