Føler meg CRAP! Flere?...

Hede

Glad i forumet
6+4 nå, og jeg føler meg så dårlig! Kroppen vil bare sove, være kvalm og kaste opp virker det som.. Jeg skal på tur med svigerfamilien i helgen, og skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde det skjult...? Vi skal bo sammen i en hytte.. Gode tips?
 
kan du ha blitt 'mat-forgiftet' kanskje? Ovenfor svigerfamilien altså?

jeg føler meg også dårlig, men ikke slik du beskriver. Heldigvis.

God bedring!
 
Her og, føler meg helt j***. Ligger bare i pysjen på sofaen i fosterstilling hele dagen. Vi skal ut og fly på tirsdag, skjønner ikke hvordan jeg skal overleve det. Og er redd for resten av sv. skapet, sist jeg var så dårlig var jeg kvalm hele sv.skapet :S
 
Off, så kjipt. Du får tygge på tørr kjekt og ingefær. Er det ikke det som skal hjelpe?
Jeg har kun litt vondt i hode. Kjenner ingenting enda. Nesten som jeg lurer på om jeg faktisk er gravid. Har tatt to tester, men er en ny type jeg ikke har prøvd før, så stoler ikke helt på de hehe.
 
Jeg er også kvalm og uggen hele dagen.. Kommer i bølger. Slipper å kaste opp enda, heldigvis. Har hørt at bilsyketabletter skal hjelpe! Og ingefærkapsler.
 
6+4 nå, og jeg føler meg så dårlig! Kroppen vil bare sove, være kvalm og kaste opp virker det som.. Jeg skal på tur med svigerfamilien i helgen, og skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal klare å holde det skjult...? Vi skal bo sammen i en hytte.. Gode tips?
Hadde det vært meg hadde jeg nok bare fortalt dem årsaken :) Men hvis du absolutt ikke vil fortelle det så tidlig, så må du kanskje "spille" omgangssyka?
 
Er absolutt ikke noe særlig å ha det sånn... Jeg skal prøve så godt jeg kan å holde det skjult.. Skylde på en penicilinkur eller noe sånt. Det vil jo da også forsvare hvorfor jeg holder meg unna alkohol! Vil så gjerne overraske dem etter tidlig ul i uke 12, men går det ikke så går det ikke! :p
 
Her og, føler meg helt j***. Ligger bare i pysjen på sofaen i fosterstilling hele dagen. Vi skal ut og fly på tirsdag, skjønner ikke hvordan jeg skal overleve det. Og er redd for resten av sv. skapet, sist jeg var så dårlig var jeg kvalm hele sv.skapet :S
Åh! Skjønner du gruer deg til flyturen! Krysser fingre og tær for at det går kjempebra, og at kvalmen gir seg etterhvert i dette svangerskapet! :)
 
Blæh! Jeg har det også sånn! Kvalm døgnet rundt, null energi og vil egentlig bare grave meg ned.. Vi skal flytte nå i helgen, så vi holder på å pakke og vaske. Er så sliten! Håper det gir seg snart for oss begge!
 
Er i drittform jeg å kvalm og trøtt og sliten. Og Halloooo hormoner. Og Mye murring i mage og korsrygg
 
Gudsjelov og *bank i bordet* så har det utrolig nok gått bra hele helgen! Kvalmen kom igjen i går, så vi dro hjem tidlig. :) nå som jeg er hjemme igjen ligger jeg rett ut igjen! Merkelige saker!
 
Gudsjelov og *bank i bordet* så har det utrolig nok gått bra hele helgen! Kvalmen kom igjen i går, så vi dro hjem tidlig. :) nå som jeg er hjemme igjen ligger jeg rett ut igjen! Merkelige saker!

Så flaks! Deilig med noen dager fri :)

Jeg har også vært mindre kvalm i helga, men da kom trøttheten veltende over meg i stedenfor! I dag er jeg både trøtt og uggen :/
 
Så flaks! Deilig med noen dager fri :)

Jeg har også vært mindre kvalm i helga, men da kom trøttheten veltende over meg i stedenfor! I dag er jeg både trøtt og uggen :/
Usj! Masse god bedring ❤️ :)
 
Back
Topp