Føler meg bra:)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Formen er bra, ikke særlig mye symptomer enda annet enn litt ømme pupper og dårlig søvn om nettene :)
Idag tok jeg på meg treningstøyet etter guttungen var i seng, og var ute i nesten 1 time hvor jeg jogget og gikk :) å det føles så deilig nå når jeg er ferdig! og nå har jeg slengt meg på sofaen med god samvittighet! :)
Andre som trener litt eller tenker på å begynne litt? :)
Jeg er nybegynner :p

♡ desember 2014 ♡
 
Så flink du er:) verdens beste følelse å være ferdig med en treningsøkt!
Jeg har vært på sprangtrening i dag, var gøy det å;)

Ellers har jeg vært på step to ganger denne uken:D


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Oi:) vært flink du også da:)
Ja veldig deilig når man er ferdig, kan liksom slappe av med god samvittighet:)

♡ desember 2014 ♡
 
Du er flink!! :)
Ja jeg trener når eg får tid til det :p Begynte i november og har virkelig fått smaken på det. Og det er så godt å føle at ein er i god form. Så denne graviditeten blir det garantert meir trening :)
 
Så flinke dere er! Trener ikke, pleier å gå lange turer når det er fint vær.. Det liker jeg best :p også skal jeg begynne på vanntrening for gravide, bare vente til aug når minsten begynner i bhg :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Så god du er!! Jeg prøver å trene litt kondis jevnlig, og også trene litt styrke (uten at jeg er noen ekspert på noen av delene). Men jeg tenker som så at litt er bedre enn ingenting, og prøver å gjøre det til en vane i en travel hverdag. Samtidig har jeg ikke dårlig samvittighet hvis jeg ikke får gjort det på en dag eller to:p Men vil prøve å bevege meg litt mer i dette svangerskapet enn jeg gjorde i det forrige. Tror det er lurt i lengda. Og nå går vi jo en fantastisk tid i møte også. Deilig å ut på tur i vårværet:)
 
Jeg går turer så ofte jeg kan :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så flink du er :) Jeg har vært litt slapp på treningsfronten siste tiden, men får bevegd meg hele dagen siden jeg er i praksis i friluftsbarnehage :) Når jeg kommer hjem er jeg stort sett helt utslått :p
 
Hadde aldri kunnet jogge nå, for puppa er så ømme at jeg klarer ikke gå fort ned en trapp engang :p


Trening har aldri vært min greie. Skulle så gjerne vært sprekere og har noen kg for mye, Men jeg hater bli sliten og jeg HATER og svette!! Når jeg blir varm og svett blir jeg kjempe sint og "gal" (bare spør mannen min :p)

Kan gå turer og jeg går mye i jobben min.
 
Hehehe.. puppene mine er bare sånn passe ømme foreløpig:) om det blir værre så får jeg bandasjere de fast :p

♡ desember 2014 ♡
 
Back
Topp