Føler meg bortskjemt

samaha27

Elsker forumet
leste tråd her i sted om å sove hele natten..da følte jeg meg plutselig veldig bortskjemt og heldig..snuppa her har nemlig sovet hele natten helt siden 1 uke etter vi kom hjem fra sykehuset..hu sovner alt mellom 22.00-23.15 å sover til 07.30..noen ganger sover hu enda lenger..har også vært borti at hu har sovnet mellom 21.00-21.30 å likevel sovet til 07.30..d er skjelden, men d skjer..

hmm, det var tidlig[8|] 
MEN for all del, nyyyt det!![:D][:D][:D] 
her har vi enda IKKE hatt en hel natt og han blir 11 uker på søndag, og det lengste han sover er fra 22-04...

ORIGINAL: samaha27

leste tråd her i sted om å sove hele natten..da følte jeg meg plutselig veldig bortskjemt og heldig..snuppa her har nemlig sovet hele natten helt siden 1 uke etter vi kom hjem fra sykehuset..hu sovner alt mellom 22.00-23.15 å sover til 07.30..noen ganger sover hu enda lenger..har også vært borti at hu har sovnet mellom 21.00-21.30 å likevel sovet til 07.30..d er skjelden, men d skjer..

Slik er det her også! [:)] Siden Dennis var 2 uker har han sovet hele natta! Men hender innimellom at han våkner 05.30 da og er sulten. Da får han mat og sovner igjen med en gang! [:D] Vi priser oss lykkelige vi altså! Vi får nyte det så lenge det varer... For det er ikke sikkert det gjør det! [&:]

Back
Topp