Føler meg baksnakket..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Sambo var på besøk hos svigermor igår.. Å da hadde hun plutselig dratt opp at hun aldri hadde sett noen med så mye strekkmerker og at jeg burde søke om å få dekt fjerning av de.. Hyggelig sagt liksom, synes ikke det er noe hun har noe med.. Også hadde de begynt å snakke om fødsler (søstra til sambo er 7 dager på overtid), og han hadde fortalt henne at jeg ennå gikk til samtale etter fødselen osvosv.. Lagt ut om masse personlige ting hvertfall.. Så tok jeg opp med han at det synes jeg ikke var greit! Sånne ting er det opp til meg og fortelle, og ikke opp til han.. Og hvertfall ikke til henne, som jeg ikke på noen måte kommer overens med.. Han skjønte egentlig ikke problemet, og argumenterte med at jeg kunne fortelle om slike ting her inne og til mine venner osv.. Å da måtte jeg si at 1. Da er det jeg som sier det, 2. jeg vet hva som blir sagt! Jeg føler meg bare skikkelig baksnakket liksom.. Sambo ser ikke noe galt i det han gjorde, mens jeg føler det nesten som verdens undergang siden det ble snakket om de to tingene som plager meg mest her i verden.. Er bare overfølsom eller?

Nei,du er ikke overfølsom. en fødsel, spesielt en tøff en,er en høyst privat og personlig ting. jeg hadde et ekstremt behov for å snakke om min fødsel i ettertid,pga at den var helt forjævlig,men hadde ikke godtatt hvis sambo la ut i det vide og brede..mitt underliv-min sak!

Du er ikke overfølsom, det er jo fordi dette er de mest følsomme tingene for deg å prate om.
Det handler om samboeren din sin respekt for deg og det som du ser
på som personlig og vanskelig å snakke om!

Kanskje du burde forklare samboeren din hvorfor du ikke vil at han skal
si noe om det.........sånn at han forstår, mener jeg!
Gutter må gjerne ha ting inn med teskje, og føler ikke på samme måte
om ting som vi.....[:)]

Syns ikke du e over følsom,ville ha reagert på akkurat samme viset en fødsel e jo ganske personlig

ORIGINAL: **chello**

syns ikke du er overfølsom!!! Hadde og blitt sur vist gubben min gikk å plapret om løst og fast som gjalt min fødsel og sånn...

Men se positivt på det kan det godt være at samboeren din "skremte" litt svigerinna di som du ikke kommer overens med[;)] hihihi[;)]

Hun er det ikke noe galt med, det er svigermor jeg ikke liker! Søsteren hannes bor i Oslo, så hun var ikke der..

ORIGINAL: muffe

Nei,du er ikke overfølsom. en fødsel, spesielt en tøff en,er en høyst privat og personlig ting. jeg hadde et ekstremt behov for å snakke om min fødsel i ettertid,pga at den var helt forjævlig,men hadde ikke godtatt hvis sambo la ut i det vide og brede..mitt underliv-min sak!

Akkurat slik føler jeg det også.. Har enda behov for å snakke om det, men har null behov for å snakke om det med henne.. Langt mindre at han skal gjøre det..

Siden det var akkurat de tingene han tok opp så synes jeg ikke du er overfølsom nei. Hadde det vært noe mindre personlig så.. Sambo skjønner heller ikke at de temaene der er "mine" på en måte (og jeg hadde en fin fødsel så det er ikke det som er problemet) Bare "mine" tema liksom...[:)]

ORIGINAL: Mamma02

Syns ikke du e over følsom,ville ha reagert på akkurat samme viset en fødsel e jo ganske personlig

signerer!!

Nei, fysj, da hadde jeg og blitt irritert.

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

NEI! du er ikke overfølsom!!!

hadde synes d hadde vært helt forferdelig selv! du får bare snakk vett i samboeren din! og true han med at snart kan du ikke fortelle ting til han ei gang, pga bablinga hans!

Jeg skjønner deg veldig godt. Og nei, du er ikke overfølsom.. Hadde følt det akkuratt likt

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg skjønner deg veldig godt. Og nei, du er ikke overfølsom.. Hadde følt det akkuratt likt

sign.

Back
Topp