L
lindaen
Guest
Sambo var på besøk hos svigermor igår.. Å da hadde hun plutselig dratt opp at hun aldri hadde sett noen med så mye strekkmerker og at jeg burde søke om å få dekt fjerning av de.. Hyggelig sagt liksom, synes ikke det er noe hun har noe med.. Også hadde de begynt å snakke om fødsler (søstra til sambo er 7 dager på overtid), og han hadde fortalt henne at jeg ennå gikk til samtale etter fødselen osvosv.. Lagt ut om masse personlige ting hvertfall.. Så tok jeg opp med han at det synes jeg ikke var greit! Sånne ting er det opp til meg og fortelle, og ikke opp til han.. Og hvertfall ikke til henne, som jeg ikke på noen måte kommer overens med.. Han skjønte egentlig ikke problemet, og argumenterte med at jeg kunne fortelle om slike ting her inne og til mine venner osv.. Å da måtte jeg si at 1. Da er det jeg som sier det, 2. jeg vet hva som blir sagt! Jeg føler meg bare skikkelig baksnakket liksom.. Sambo ser ikke noe galt i det han gjorde, mens jeg føler det nesten som verdens undergang siden det ble snakket om de to tingene som plager meg mest her i verden.. Er bare overfølsom eller?