ikkje så lett å svare når man ikke kjenner verken deg eller mannen din. men fra erfaring så føler jeg at jeg har opplevd det samme, men faktisk å ikke ha gjort det. vi kvinner å menn er meget ulike. vi får utrolig mye hormonelle svingninger i svangerskapet, som er helt normalt, og dette er noe menn ikke kan sette seg inn i og forstå. samme med en SA. det er nok verre med oss kvinner, fordi vi kjenner graviditeten, følelsene, angsten.
jeg har gått gjennom det samme, og følte at mannen ikke viste interesse... og det samme følte jeg et stykke ut i graviditeten også.. helt til babyen var så stor at det viste på meg, han såg jeg slet med å kle meg, bevege meg, hadde vondt, og ikke minst at han kunne kjenne babyen sparke. vi er bare ulike, og selv om vi så mye som ønsker å trenger en som forstår oss, så er det ikke like lett. jeg vil si at det manen din sa at du kunne snakke med en veninne om det, forteller kankje litt at han indirekte forteller at du trenger noen som kan forstå deg, så kan sette seg inn i din situasjon.
ikke alle menn og kvinner er like flinke til å vise hva vi føler heller. han har nok tanker inni hodet sitt vil jeg tro. men det eneste jeg til slutt kan si, er at jeg syns hvertfall han kunne gitt deg en klem. for det sier mye mer enn ord.
håper det ordner seg for dere, og husk: din frustrasjon virker inn på barnet ditt. tenk gode og positive tanker, og tenk at du har et lite menneske inni deg !! :)
lykke til !
klem