Føler kvalmen blir værre

tingeling1990

Glad i forumet
Hei! Er det andre som også føler kvalmen blir værre og ikke bedre etter uke 12? Er 14+1 idag og har de siste dagene begynnt å brekke mej oftere :p var ikke kvalm de første 9-10 ukene og følte meg priviligert, men nå blir det bare værre og værre :p det skal jo være motsatt!!!:p hehehe

Jeg og syns det bare blir verre og verre :( I dag har jeg vært kjempe dårlig! Løs mage og kvalm og har ikke hatt no matlyst :/

Er uke 12, sliter med kvalme og oppkast i 7 uker nå. Inn og ut av sykehuset. Og trodde selv det skulle bli bedre og bedre men siste dagene er jeg verre. Går regelmessig på intravenøs og. Ikke noe mat /drikke som holder seg inne. Gått ned masse på noen dager nå. .

Kroppen er teit! Vis man har vært dårlig lenge feks. Så blir man enda dårligere når kroppen ikke har noe å hente seg inn på. Da opplever man gjerne å bli verre heller enn bedre. Men her snudde alt i det jeg bikka uke 14. Våkna opp å var ikke kvalm liksom.

Kan det være noe annet en graviditeten du er kvalm pga? Sykdom el ? Man kan også bli dårlig om man er stresset eller veldig sliten

Kroppen er teit! Vis man har vært dårlig lenge feks. Så blir man enda dårligere når kroppen ikke har noe å hente seg inn på. Da opplever man gjerne å bli verre heller enn bedre. Men her snudde alt i det jeg bikka uke 14. Våkna opp å var ikke kvalm liksom.

Kan det være noe annet en graviditeten du er kvalm pga? Sykdom el ? Man kan også bli dårlig om man er stresset eller veldig sliten

Har lavt stoffskifte og har slite veldig med energien... er sykmeldt 25%.. kan så klart være stress da jeg er superflink å stresse meg opp :p hehe.. bare utrolig slitom å være tøtt, sliten og kvalm hele tiden.. får i meg mat og spyr ikke, så er ikke «tom» heller :/

Blir litt verre her med meg, jeg blir som sagt bare kvalm på natta men det har vært verre de siste nettene ja :(

Ser ikke noe lys i tunnelen enda her heller. Får knapt i meg noe. Ingenting frister og konstant kvalm og uggen.

Håper vi blir bedre, det her tar energi fra en. Går sulten og tørst hele tiden og trøtt.

Er 13+3 og kastet opp i kveld igjen. Bare kvalm på kvelden så jobber 100%, men begynner å ta på å ikke klare å holde på noe av middagen. Har også hostet i snart seks uker. Så er rimelig lei alt i dag.

Har det helt likt jeg og. Vært kvalm og slitt med oppkast siden uke 5-6 og nå er jeg 12+3 og i de to siste dagene har det bare vært og verre og verre! Har gått ned enda 1 kg på de siste to ukene. Blir litt bekymra :/

D er en myte at kvalmen gir seg etter uke 12. Sist var jeg kvalm og kastet opp ofte frem til uke 27. Hold ut og finn noe som gjør hverdagen lettere.

Hei! Er det andre som også føler kvalmen blir værre og ikke bedre etter uke 12? Er 14+1 idag og har de siste dagene begynnt å brekke mej oftere :p var ikke kvalm de første 9-10 ukene og følte meg priviligert, men nå blir det bare værre og værre :p det skal jo være motsatt!!!:p hehehe
Som jeg skulle skrevet det selv! Er uke 13, og nå begynner kvalmen å komme for fullt. Har vært i kjempeform frem til nå, haha. :hungover:

Her var d bedre, så sa d pang, og ermye kvalmere enn før.. HELE DAGEN! Nå sitterjeg å drikkeren kopp ingefær te med ekstra fersk ingefær i, og håper dette er mirakel kuren :)

Back
Topp