Føler jeg spiser og spiser...

babynusse87

Elsker forumet
Jeg er konstant sulten! Og føler jeg spiser hele tiden.. gikk på vekta akkurat.. og har gått ned en kilo

Spørs jo hva du spiser, hvor mye og hvor mye du rører på deg.
Jeg har opplevd det flere ganger at min opplevelse av matinntak/størrelse ikke nødvendigvis indikerer noe mer enn at det er slik jeg føler det.

Kan hjelpe å skrive ned hva og hvor mye du spiser for å kunne få hjelp til å vurdere det.

Spiser jo frokost,lunsj,middag og kveldsmat.. og masse i mellom yoghurt,frukt, og div

Yoghurt og frukt er ikke akkurat kaloribomber. Hiv gjerne inn noen never med nøtter der, sunt og godt. Eller feks en avocado om du vil ha frukt [emoji4]

Kjenner følelsen din. Jeg også syns jeg ikke gjør annet enn å dytte i meg ting hele dagen. Jeg passer på at jeg spiser sunne ting da, og det er ikke voldsomt store mengder hver gang (orker av en eller annen snodig grunn ikke spise like mye av gangen som før... ;) ). Og pga formen ikke er helt på topp har jeg ikke trent som jeg pleier heller. Jeg gikk ned 2 kg fra 6+0 til 7+0, og der holdt jeg meg. Nå er jeg på 10+0 og ha gått opp 0,5 kg igjen...

Back
Topp