Føler jeg sliter litt

*Twixie*

Forelsket i forumet
Jeg føler jeg sliter litt. Endelig har kvalmen trukket seg en del tilbake. Men nå har jeg konstant pannehodepine, sliter med svimmelhet og flirming for øyenene.
Hadde dette sist også, men ikke før uke 27!
Bekkenet sliter også på meg, føler det sitter helt nederst i magen, og kjempe hardt i korsryggen. Var i barndåp i 2 timer i går, og i dag er jeg helt ødelagt.
Nå har jeg vært sykemeldt i 6 uker grunnet hypersemsisen. Og i den sammenheng føler jeg at jeg sliter psykisk med dårlig samvittighet for jobben min.
Og vet ikke helt hva jeg skal gjøre, skal til jordmor på Torsdag og Lege på Fredag.
Er så usikker på hvordan jeg skal legge fram alt dette.
Nå får jeg jo ikke til å løfte sønnen min på 2 år uten at det gjør mega vondt. Har også en del veldig vondt i magen, ikke sånn type livmora vokser, men sånn type som jeg synes er kjempe vondt.Kan godt være alt stresset jeg føler at jeg er under som gjør det.

Jeg jobber i dagligvare butikk..

Hvordan skal jeg legge fram dette jenter??

Først av alt må du ta vare på deg selv, det er det ingen andre som gjør for deg!

Vent til du har snakket med jm og lege, og hør om de har noen forslag mht. jobbsituasjonen? Kan du jobe litt innimellom, få andre arbeidsoppgaver av sjefen din, som ikke tynger deg fysisk?

Håper du føler deg bedre snart, det må være utrolig slitsomt å være dårlig samtidlig som samvittigheten gnager :(

Back
Topp