Føler jeg må tisse heele tiden! Litt mye detaljer kanskje!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Etter jeg begynte på jobb etter ferien så må jeg tisse i ett sett på jobben[:-]
Fryktelig slitsomt, med tanke på at jeg kan være uten do i 7-8 timer.
Jeg passer alltid på at jeg tisser før jeg begynner, så går det to min så tisser jeg nesten på meg. Det er så vidt jeg klarer å holde det inne[:-]Har til og med hendt at jeg sitter på do å tisser er ferdig og reiser meg opp så brått må jeg tisse mer. Dette foregår kunn på jobb, og det er fryktelig slitsomt.
Hoster jeg eller nyser så klarer jeg rett og slett ikke å holde det inne, jeg lekker i en alder av 27 år[>:]
Hjeeelp, hva kan dette være for noe da? Synes det er litt flaut også, vill ikke kontakte legen med det første.

Noen som har opplevd lignende?

ORIGINAL: Auliana

Stressblære? Jeg har det slik i perioder der jeg stresser mye.

Ja, det kan jo være mulig. Jeg er litt stresset på jobb, for jeg føler meg litt usikker.
Hvordan kom du over dette da?

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Hørtes veldig ut som urinveisinfeksjon. Ta med deg en urinprøve til lege, så finner du fort ut det. bruk morgenurinen og om det er det bør du ikke gå med det for lenge ubehandlet

Men bør jeg ikke være slik hjemme også da? Så har jeg ikke vondt når jeg tisser. Skal man ikke det?
Jeg får vel levere enn urinprøve så får jeg vel svar[8D]

ORIGINAL: søteste

Stressblære? Jeg har det slik i perioder der jeg stresser mye.

Ja, det kan jo være mulig. Jeg er litt stresset på jobb, for jeg føler meg litt usikker.
Hvordan kom du over dette da?

Har ikke blitt kvitt problemet enda, men skal egentlig ta en test over 2 dager der jeg måler hvor mye jeg tisser, noterer ned alt mulig på et skjema osv...hvor ofte, hva jeg drikker...Men jeg har vært alt for opptatt til å ha 2 dager tilgjengelig til å ta testen..hehe..og jeg har blitt bedre over sommeren. Gynekologen sa at det finnes 2 typer urinlekkasjer, en som utløses av stress og en som er fysiologisk, f.eks. skader etter fødsel osv..Denne testen gir en indikasjon på hvilken urinlekkasje man har. Siden det for mitt tilfelle kommer i forbindelse med stress vet jeg ikke hva behandlingsmetoden er...men skal på kontroll i desember og vil ta det opp da. Burde egentlig ta tissetesten over 2 dager nå...hehe..om jeg har tid..

Dette hørtes avasnert ut[:)]
Lykke til da, håper du får hjelp[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Hørtes veldig ut som urinveisinfeksjon. Ta med deg en urinprøve til lege, så finner du fort ut det. bruk morgenurinen og om det er det bør du ikke gå med det for lenge ubehandlet

Når man har UVI så har som regel litt mer symptomer enn å bare tisse hele tiden..

HI: Jeg har også hatt det sånn i det siste. Har du opplevd mye i det siste? Jeg tror også det kan være stressblære. Fryktelig plagsomt. Skjønner ikke helt hvor alt kommer fra heller for jeg drikker ikke mye[8D]

Jeg kom hjem fra ferie 14 september og etter dette har det vært slik hver gang jeg er på jobb. Så har jeg vært skikkelig forskjølet i tillegg da, så du kan jo si det slik at jeg har nøset enn del[8D] Og ikke noe særlig følelse å ikke ha kontroll på blære når du er på jobb altså. Jeg vill så gjerne bli kvitt dette problemet.
Men som hun auliana sier så kan det jo stemme litt med stress for jeg er fryktelig stresset og usikker på jobb. Har vært borte alt for lenge tror jeg.
Ikke drikker jeg mye heller, jeg tar det igjen når jeg er hjemme for jeg tørr rett og slett ikke på jobb[:-]

jeg kan "alt" om dumme blærer. Selv blæreoperert...Ikek samme problem som deg..men går på do 12 ganger i døgnet og må katerisere meg og nå som gravid går jeg ca 18 ganger bare om natten.
Skal videre utredes når ungen er først.
Uansett. du må komme deg til LEGE NÅ!!! Det KAN være stressblære og det kan være noe annet.
Finnes mange typer piller som hjelper for bløæreproblemer. IKKE VENT!!!!

Back
Topp