Føler jeg har vært på den verste fylla ever

Silje1982

Forumet er livet
Ja, slik føler jeg meg i dag[:D] Vi hadde besøk av et vennepar i natt til kl. 2.30. Hun er også gravid og skal ha i slutten av desember så det er jo kjempe koselig. Men fy søren så grusomt jeg har hatt det i dag[:D][:'(] Heldigvis var ungene på overnatting hos svigers så jeg klarte ikke å dra meg ut av sengen før nå i 13-tiden. Og jeg måtte brekke meg noen ganger og føler meg halv groggy. Men det vet jeg ikke om er for at jeg er gravid eller for at jeg er sliten[:)] Egentlig håper jeg at det er et lite symptom siden at ikke symptomene har kommet for fullt her og jeg har jo ikke ømme pupper. Nei, nå snakker jeg meg vekk her[:D] Konklusjonen er at jeg er fullstendig utslitt og ungene kommer hjem snart[8D]

Noen andre som blir sånn som dette når dere er for lenge oppe?[:)]

Jeg har nådd nye kvalmehøyder i dag og var edru sjåfør i går. Fyllesyk er jo deilig i forhold til dette her[>:]

Hihi... Ja, husker jeg tilbake til mitt forrige svangerskap så hadde jeg også foretrukket fyllesyka så føler med deg[:)] Håper det snart roer seg og at du føler deg bedre[:)]

Neeei, Jeg har det sånn at jeg blir veldig trøtt og sliten fra 22 og ut. Men kan være våken så lenge jeg vil, og allikevel våkne 0800 PLING, lys våken. Merkeligste symptomet jeg har. Klarer faktisk ikke å sovne igjen etter det=) hehehe. Aldri vært sånn før, pleier å være super B menneske!

Hihi... Men det er jo kjempe bra for da er du forberedt på tidlige morgener når den lille kommer:):)

Kanskje det er det det er! Kroppen som forbereder seg på å måtte stå opp tidlig. hihi. Barnetv modus<3

Hihi.... ja, og da er det fare for at du må stå opp før kl.8 om morgenen[:D] Snuppa mi fant ut at hun skulle stå opp kl. 5 flere måneder når jeg hadde permisjon[8D][:D] Rart hva vi vender oss til for det gikk veldig fint, men nå når hun har blitt flink til å sove igjen så kunne jeg aldri ha tenkt meg å våkne så tidlig[:D]

5 faktisk. Oj! Slitsomt! Men ja, man venner seg vel til det også.
Men 5! [:'(]

Hihi.. det gikk veldig fint[:)] Gikk tidlig på trening og fikk masse utav dagen[:D] Men håper ikke lille nurket i magen har tenkt å gjøre det samme[8D][:D] Hehehe.. men gud så mye vi tåler av smånurka våre[:D] Går ikke an å bli gretten når vi ser det store smilet i barnesengen[:D]

Mannen min spurte meg om formen da han kom hjem fra jobb idag.. Jeg svarte at det føltes som om jeg hadde trukke meg dritings igår.. Svimmel, kvalm og ikke i form i det hele tatt.. 

Det er godt å høre at det ikke bare er meg Knøttet[:D] Akkurat slik føler jeg også det[:D] Skikkelig ubehagelig. Og vi som trodde vi kom til å slippe fyllesyka i lange tider nå[8D][:D]

ikke alltid kroppen vil være med skjønner jeg [:)] men joa, blir litt sånn når jeg ikke får nok søvn, som i natt.....så har kræsja på sofan i 2 timer i dag

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg misunner dere litt. Er ikke kvalm i det heletatt. Er sliten når jeg kommer hjem fra jobb, men det er det hele. Skulle gjerne hatt flere symptomer, men jeg bør vel bare være glad for at jeg slipper kvalmen *bank i bordet*

ORIGINAL: prøverpånummer3

Det er godt å høre at det ikke bare er meg Knøttet[:D] Akkurat slik føler jeg også det[:D] Skikkelig ubehagelig. Og vi som trodde vi kom til å slippe fyllesyka i lange tider nå[8D][:D]

Haha.. Men da jeg fortalte mannen om fyllefølelsen, fikk han plutselig kjempe forståelse for hvor kvalm jeg føler meg[:D]

FruStina: Ja, det er søren meg ikke som er verre enn å få for lite søvn når vi er gravide[:)] Du er flink som tar deg en hvil på sofaen når du er sliten. Kanskje jeg også skal bli flinkere til det[:)]

Ballah: Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det[:)] Jeg har hatt det helt likt som deg. Har bare hatt symptom som tretthet og bare tester som beviser at jeg er gravid. Ikke ømme pupper en gang. Men trøst deg med det at symptomene kommer etterhvert[:)] Og det er det jeg trøster meg med[:)] Og jeg har vært litt groggy nå i to dager, men aner jo ikke om det er i gang med kvalmen nå. Det vil vise seg.

Knøttet: Hehe.. den skal jeg huske[:D] Så hvis jeg blir skikkelig dårlig skal jeg også få mannen min til å virkelig forstå hva det går i[:D] Hehe.... veldig smart[:D]

Det er FYLLA vi slipper, ikke fyllesyka, hehe.

ORIGINAL: chirripo

Hehe.. nettopp[:D] Og nå når vi ikke kan kose oss med et glass vin så skulle vi nå i hvertfall ha fått sluppet fyllesyka[:)] Skikkelig urettferdig spør du meg[:)]

ORIGINAL: chirripo

Hehe.. nettopp[:D] Og nå når vi ikke kan kose oss med et glass vin så skulle vi nå i hvertfall ha fått sluppet fyllesyka[:)] Skikkelig urettferdig spør du meg[:)]

Enig med deg der. Oi, rødvin høres jo så vannvittig godt ut .....
Det vi nå får oppleve er fyllesjuka etter babylagingen. (hvis man kan kalle den for fylla da- fins jo noen likhetstrekk mellom sex og ei skikkelig bra fylle)[;)]

Back
Topp