Føler jeg eksploderer...

Neptun80

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Magen er svært stinn og det er til og med ømt under ribbeina på kveldene. Er 7+3 ifølge lege, men tror selv jeg er 6+3. Blir ekstra ille hvis jeg spiser meg mett. Som om jeg har en ballong i magen :-P Er nok hormoner som gjør dette med oppblåsthet, men jeg har en utrolig synlig babybump akkurat der den skal være, og må på babybukse-shopping asap. Var ikke så ille så tidlig på de forrige svangerskapene så jeg undres om magen kan komme fort nå siden jeg fødte for 15mnd siden. Eller er det to som jeg har så sterk følelse på...Og flytende Gaviscon er et must på natta nå. Ille halsbrann :-P Har tøyd og strekt i ligamentene idag, og stikker og river godt neddi der.. Er det flere som opplever å eksplodere?

Har (heldigvis) ikke hatt følelsen av å eksplodere i dette svangerskapet enn så lenge.. Håper det går over snart, det er så rart med det, hvor mye ubehag og vondter et svangerskap fører med seg...

Har (heldigvis) ikke hatt følelsen av å eksplodere i dette svangerskapet enn så lenge.. Håper det går over snart, det er så rart med det, hvor mye ubehag og vondter et svangerskap fører med seg...
Ja ikke sant :-D , men så er det likevel noe av det mest fantastiske en kan oppleve...Til tross for ubehagelige vondter, hehe. Og så glemmer man heldigvis det værste sånn at en kan drømmer om å bli gravid igjen. Men jeg har vært så heldig i mine svangerskap, så jeg skal ikke syte. Men denne magen jeg har fått altså, den undres jeg over. Kan ikke huske at det var så ille på de to første :-P

Ja ikke sant :-D , men så er det likevel noe av det mest fantastiske en kan oppleve...Til tross for ubehagelige vondter, hehe. Og så glemmer man heldigvis det værste sånn at en kan drømmer om å bli gravid igjen. Men jeg har vært så heldig i mine svangerskap, så jeg skal ikke syte. Men denne magen jeg har fått altså, den undres jeg over. Kan ikke huske at det var så ille på de to første :-P
Kanskje det er to som skjuler seg der inne;)

Jeg er også veldig oppblåst, verst på kvelden :( 13 mnd siden jeg fødte sist.

Magen er svært stinn og det er til og med ømt under ribbeina på kveldene. Er 7+3 ifølge lege, men tror selv jeg er 6+3. Blir ekstra ille hvis jeg spiser meg mett. Som om jeg har en ballong i magen :p Er nok hormoner som gjør dette med oppblåsthet, men jeg har en utrolig synlig babybump akkurat der den skal være, og må på babybukse-shopping asap. Var ikke så ille så tidlig på de forrige svangerskapene så jeg undres om magen kan komme fort nå siden jeg fødte for 15mnd siden. Eller er det to som jeg har så sterk følelse på...Og flytende Gaviscon er et must på natta nå. Ille halsbrann :p Har tøyd og strekt i ligamentene idag, og stikker og river godt neddi der.. Er det flere som opplever å eksplodere?
Akkurat det samme her :o er oppblåst ja men har faktiskt en synli bump :o er 8+5 idag (litt usikker da jeg ikke vet eksakt dag før EL) mye større no en det jeg var i forrige svangerskap, å det er ganske snart 4 år siden jeg fødde gutten min :) får den "spreng"følelsen ofte etter ca 5-6 timer på arbeid så di dagene jeg jobber 10 timer er kjempetunge :/ har eg fri fra arbeid og ikke gjær så mye heime så klarer jeg meg som regel til kvelden før eg sprenges :p

Jeg føler heldigvis ikke at det sprenger, men jeg er fryktelig oppblåst! Føler meg som en ballong til tider. Det hjelper ikke akkurat på kvalmen heller.. :sorry:

Har ikke problemer med halsbrann men oppblåst huff og huff, var ute og rusla i byen og møtte på to kompiser fra skolen som gratulerte meg med graviditet:woot:

Er 9+3 så skal jo limsom ikke vises enda haha! Jeans og gensrene mine kan jeg bare glemme haha..... Gleder meg til mars er over så jeg faktisk KAN være offentlig med graviditeten :p

Har ikke problemer med halsbrann men oppblåst huff og huff, var ute og rusla i byen og møtte på to kompiser fra skolen som gratulerte meg med graviditet:woot:

Er 9+3 så skal jo limsom ikke vises enda haha! Jeans og gensrene mine kan jeg bare glemme haha..... Gleder meg til mars er over så jeg faktisk KAN være offentlig med graviditeten :p
Haha jeg og !!! Er veldi tynn så vises utruli godt her , har nesten ikke løssittenes klær siden det ikke passer kroppsfasongen min :o gleder meg så til å kunne gå i vanlige klær å vise att jeg er gravid istedet før å prøve å skjule det!!!

Haha jeg og !!! Er veldi tynn så vises utruli godt her , har nesten ikke løssittenes klær siden det ikke passer kroppsfasongen min :eek: gleder meg så til å kunne gå i vanlige klær å vise att jeg er gravid istedet før å prøve å skjule det!!!

Hehe i know thefeeling:p

Glemte å fortelle at da jeg var på gran kanaria sist uke(deeeilig)måtte jeg luve å si jeg var 4mnd på vei etc å at vi ikke ville vite kjønnet haha, var litt stas da men bæda litt på at vi skulle møte på bekjente:p Heldigvis ikke så lenge igjen nå:)

Har UL første uka i april så da blir det offentlig wiiii:)

Back
Topp