Føler jeg blir irritert

LaOna

Betatt av forumet
Har en veninne med 2 barn, en på 10 mnd og en på 3 år. Nesten hver helg etter de har lagt seg koser hun seg med alkohol hjemme. Greit å kose seg med alkohol altså men hun drikker seg vanligvis brisen og er ikke helt seg selv. syntes dette er feil jeg, hva om barna våkner da? Kan ikke være så koselig for de å se mammaen sin så rar. Hvis hun absolutt skal drikke alkohol så kan hun gjøre det når barna ikke er hjemme elleruten for hjemmet og heller på barnevakt altså. Hva mener dere om å gjøre slik?

Jeg mener det er galt å drikke når barna er hjemme, med mindre det er en til i huset som er edru.. Men sånn regelmessig drikking er jeg utelukkende imot!

For min del hører ikke barn og alkohol sammen..
hvis man vil drikke skaffer man seg barnevakt

ORIGINAL: lindaen

Jeg mener det er galt å drikke når barna er hjemme, med mindre det er en til i huset som er edru.. Men sånn regelmessig drikking er jeg utelukkende imot!

Jeg synst det er uansvarlig av henne å gjøre sånnt,når man har så små barn i hus!

Jeg har en i familien som er sånn, og da ikke bare brisen, men det er nå en annen historie.

Synes ikke det er greit å drikke seg brisen når barna er hjemme, men gjerne ett par glass for kosen sin del. Jeg og sambo pleier av og til å ta oss litt rødvin lørdagskvedene (ikke ofte altså) Men aldri så mye at vi ikke skulle takle det om noe skjedde. F.eks. kjøre ungene til lege etc.

Jeg liker å ta meg et glass vin men drikker meg aldri brisen eller full når min datter er i huset. Har ellers "festet" i fra meg og har ikke et slikt behov lenger. Skal jeg drikke sørger jeg for at ungen har barnevakt

ORIGINAL: lindaen

enig

jeg mener at man ikke skal drikke seg brisen eller mere om man har små barn hjemme...... min frøken skal aldri få se meg eller pappaen i beruset tilstand...!! men............ vi har tatt oss et glass vin til maten, for kosen sin skyld! men har jo ikke blitt brisen av den grunn.. ofte ikke et helt glass en gang...

Min mening er at, det er fullt lov å kose seg. Skal jeg drikke meg brisen eller mer, skaffer jeg heller barnevakt. Men nå synes ikke jeg det er så veldig kos å stå opp tidlig dagen etter jeg har drukket heller da...

alkohol å barn hører ikje sammen, ka om en onge bli sjuk ska ho vær me ungen sin til legen i brisen tilstand da eller!

nei, barn skal ikje sjå hvordan voksne kan forandre seg når di drikker![:@][:@]

Eg konne aldri ha drokke her hjemma når jenta mi va tilstede elle sov i sengå si...Føle det e skikkelig feil å gjør det....Stakkars kan jo bli skremt jo...

E HEILT IMOD D JA

ORIGINAL: Lica86

ORIGINAL: m@mma282©

signerer denne[;)]
syntes det er helt uaktuelt å gjøre det hun gjør[:@]

Huff nei... det høres ikke bra ut..
Synes det er greit og ta et glass vin eller en øl. Men ikke mer enn det.

Enig!

Back
Topp