Føler ingenting....

Sykepleiermamma

Ny på forumet
... jeg er nå 10+2 , og jeg klarer ikke forstå eller tro at jeg er gravid. Veldig mye kvalm, kroppen er merkelig og jeg har lagt på meg. Men jeg sliter med å tro at det faktisk er et lite vesen inni magen min.. slutta på pilla 10 august og hadde positiv test 07. September. Så gikk litt fort i tillegg..

Skal på tul om 3 uker, håper jeg kanskje føler mer da..

Akkurat nå er jeg bare sliten og energiløs og klarer ikke helt skjønne noe..

Jeg følte veldig det samme og føler det fortsatt innimellom. Men var på tul for en uke siden og mye gikk bort når jeg fikk bekreftelsen ved å se og å høre den lille. Men som jeg skrev, føler jeg meg innimellom ikke gravid selv om jeg har alle symptomer, og vet ikke helt hvorfor det er sånn.

Jeg følte veldig det samme og føler det fortsatt innimellom. Men var på tul for en uke siden og mye gikk bort når jeg fikk bekreftelsen ved å se og å høre den lille. Men som jeg skrev, føler jeg meg innimellom ikke gravid selv om jeg har alle symptomer, og vet ikke helt hvorfor det er sånn.
Det blir vel kanskje bedre når man begynner å kjenne livmoren og etterhvert spark og liv :)
Synes det er deilig å komme dit at msn kjenner spark hver dag, det er så bekreftende og fint :)

I tillegg er det svært få som vet at jeg er gravid, og da lever man vel hverdagen uten p gi det så mye fokus kanskje :)

Jeg er 9+5 og klarer heller ikke forstå at det er en liten en inni der. Jeg er omtrent ikke kvalm, har litt brekninger tidlig om morgenen og av og til på kvelden, er følsom og til tider kjenner jeg små stikninger i livmoren. Lagt på meg litt også, men det er nok mye fordi jeg har stor matlyst om dagen også. Skal på TUL om 10 dager og håper så inderlig at alt er bra med lille[emoji173]️

Jeg er 9+5 og klarer heller ikke forstå at det er en liten en inni der. Jeg er omtrent ikke kvalm, har litt brekninger tidlig om morgenen og av og til på kvelden, er følsom og til tider kjenner jeg små stikninger i livmoren. Lagt på meg litt også, men det er nok mye fordi jeg har stor matlyst om dagen også. Skal på TUL om 10 dager og håper så inderlig at alt er bra med lille[emoji173]️

Det er godt å høre det er flere :) jeg tror som tidligere svangerskap så trenger jeg å se en liten med armer og bein for å forstå at det er noe der ❤️ Det er jo helt ubeskrivelig magisk!

Føler det og på samme måte... og er i uke 13 og har vært på tidlig Ul allerede en gang..,

Det er godt å høre det er flere :) jeg tror som tidligere svangerskap så trenger jeg å se en liten med armer og bein for å forstå at det er noe der [emoji173]️ Det er jo helt ubeskrivelig magisk!

Ja ikke sant, det går jo mer opp for en da. Dette et første for meg, så aldri vært på UL før, har TUL 1 November og jeg gleder meg stort![emoji7]

Ja ikke sant, det går jo mer opp for en da. Dette et første for meg, så aldri vært på UL før, har TUL 1 November og jeg gleder meg stort![emoji7]

Ååå stor stas med første :) og selvfølgelig mye nytt!!
Da er det bare å glede seg ♥️
Ting ble i allefall mere virkelig for meg etter å ha sett på tidlig ul :)

Ååå stor stas med første :) og selvfølgelig mye nytt!!
Da er det bare å glede seg [emoji813]️
Ting ble i allefall mere virkelig for meg etter å ha sett på tidlig ul :)

Ja veldig stas, ja både mye nye følelser og mye nytt og sette seg inni [emoji4] Blir moro med TUL og er så spent!

Sånn hadde jeg det med nummer en. Når jeg kjente spark og bevegelse ble det mer virkelig, men det gikk vel nesten ikke skikkelig opp for meg før babyen var ute.

Det er veldig vanlig å oppleve det sånn i starten av svangerskapet. Etterkvart som du både har vore på UL, får mage og kjenner spark, så blir det jo meir reelt. Men likevel var det fyrst då fyrste ungen faktisk var heilt ute at eg verkelig forstod at det hadde vore ein levande baby inni der som var vår.

Back
Topp