Føler ikke jeg har født!!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Ikke har jeg vondt noen steder verken her eller der, full av energi, opplagt og våken og i tipp topp form! Jeg blør myyye mindre enn en menstruasjon også så bruker bare de vanlige rosa bindene og vanlige truser! Helt fantastisk i forhold til sist fødsel :-) så jeg rett å slett bare går på barsel og koser meg maksimalt med baby før hjemreise :-)ImageUploadedByBV Forum1375684621.109988.jpg

hærlig. :-) sånn hadde heg og det etter nr 2. det er liksom bare koooooos. spent på hvordan d blir nå....

hærlig. :-) sånn hadde heg og det etter nr 2. det er liksom bare koooooos. spent på hvordan d blir nå....
Ja helt utrolig hvor stor forskjell det kan være :-) håper du får like fin opplevelse denne gangen også ;-)

Fint bilde! :) Godt å kunne føle seg fresh og opplagt etter en fødsel! :)

Så bra :) du ser riktig godt ut og :)

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

For en nydelig prinsesse du har fått:) og du ser jo så strålende bra ut etter fødsel. Hele deg gløder, håper jeg kan se slik ut etter fødsel også:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Så fine dere er ;) så deilig å høre de bra historiene også ;) kos deg masse....:)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så godt å høre sånne historier også :) håper jeg også føler meg like fresh etterpå ja:)

Sier meg enig... Alt er mye lettere! Føles ikke ut som om jeg har presst ut en tømmerstokk med greiner der nede denne gangen :P :) verre med melkespreng, men det årnær seg vel!

Back
Topp