Føler ikke det gikk så bra hos legen i dag :(

TulleHøna

Forumet er livet
jeg var hos legen i dag! blødningene har enda ikke gitt seg, og i morgen er det 2 uker siden det startet! det er ikke mye, så jeg har ikke abortert, men det kan jo være en MA. selv om jeg så hjeret den dagen det begynnte!
jeg fortalte legen at jeg fortsatt blødde, og han fikk et bekymret blikk!
så sa jeg at jeg itilleg har fått kynnere. da så han bare skikkelig medlident på meg og spurte om det var planlagt og sa jeg måtte forberede meg på at det ikke gikk bra denne gangen! han likte ikke det han hørte og ringte rett til sykehuset! så jeg skal inn der i morgen tidlig! 
herre gud, jeg gruer meg :( tenk om de ikke finner noe hjerte :( tenk om lille bønna er død :(

Huff, høres ikke greit ut :-( Skal krysse alt jeg har for deg i morgen!!

Kattejenta skrev:
Huff, høres ikke greit ut :-( Skal krysse alt jeg har for deg i morgen!!

sign.

god klem sendes din vei :(

takk :)

Huff! :-( masse lykke til i morgen. Håper du får se et hjerte banke!

uff, det hørtes ikke greit ut! sender masse varme tanker, og krysser fingrene for at alt er som det skal på ul i morgen

Huff. Ønsker deg lykke til i morgen. Håper de finner en årsak til blødningen og at alt står bra til med den lille spiren.

Masse ,masse lykke til i morgen , krysser finge for deg !!!! Håper alt er OK ..

Huffda! Håper inderlig du får se hjerteslag i morgen! Godt at legen tok deg alvorlig og sendte deg på sykehuset. Uansett utfall er det godt å få visshet.

Sender deg mange varme klemmer, og krysser alt jeg har for deg :)

Ønsker deg all hell og lykke i morgen.. Krysser fingre og tær for deg!!!

Huff kjære deg.. jeg håper så inderlig at du er en av de som bare blør, helt uten grunn, og at der fortsatt er et bankende hjerte og at den har vokst som den skal!!!

Vet så altfor godt hvordan det føles å gå å vente på beskjed om dette... :( 
Min lille sitt hjerte slutta å slå.. men jeg hadde følt det på meg.. at noe ikke stemte, selv om vi fikk se hjertet banke.. hadde to bittesmå blødninger... Ikke noe ille varslende i seg selv egentlig.. Men så forsvant symptomene, så før den siste UL-en følte jeg at det var over.. 

Har du fortsatt symptomer da? Noen magefølelse for hvordan dette går? Det kan være greit som legen sier å være forberedt.. det er du nok nå.. etter alle disse blødningene.. og sikkert kjemperedd.. Sender deg en kjempeklem!! Og krysser og håper alt jeg kan for deg!!! <3

Uff, stakkars deg! Ska kryssa da eg kan kryssa for deg i måro! Kjempe masse lykke te!! Stor klem te deg:)

Sender deg en gigantisk medfølelse-klem, jeg vet akkurat hvordan du har det (ikk heeelt, siden jeg hadde blødd i bare èn dag når jeg fikk samme beskjed), og jeg skal virkelig tenke på deg i morgen! Krysser alt jeg har for deg, dette skal gå bra! :-))

Tusen takk jenter <3 jeg har fortsatt masse symptomer, men vet ikke helt hvor magefølelsen vil hen! den går litt begge veier :(>

uff så dumt :( krysser fingre for at alt er som det skal være uansett :)

Back
Topp