Føler han er på vei ut til tider.

Iam

Forelsket i forumet
I går kveld ble jeg usikker på om fødselen var i gang :o

Jeg har hatt 2 raske og intense fødseler. Så jeg får intense rier fra første rie, der jeg ikke er i tvil på at fødselen i gang. (Så jeg er forberedt på å ringe føden ved andre ri).

Den lille har festet seg og ligger klar godt nede i bekkenet (har ikke termin før 13april) Så til tider når han beveger på hodet føles det som om han holder på å bryte opp bekkenet og på vei til å svømme ut. Å det er utrolig smertefullt.
Men i går må han ha virkelig ha rista på hodet. For det gjorde så vondt så lenge. Jeg kjente jeg ikke klarte helt å skille den smerten med rie :o men var heldigvis bare litt risting på hodet og var bare engang :p

Flere som har slike smerter etter de har festet seg? :o

Min har festet hodet og jeg har termin 11.april - ganske ofte nå så føler jeg meg skikkelig støl i musa med rare smerter og på en måte "stappa"? :p:oops: Har ikke kjent noe risting på hodet, men han hikker så mye - så er helt sliten nedentil noen ganger. Alt rister :joyful:

Min har festet hodet og jeg har termin 11.april - ganske ofte nå så føler jeg meg skikkelig støl i musa med rare smerter og på en måte "stappa"? :p:oops: Har ikke kjent noe risting på hodet, men han hikker så mye - så er helt sliten nedentil noen ganger. Alt rister :joyful:

Her kjenner jeg også hikkingen godt helt nedentil :D

Men denne "ristingen med hodet" er utrolig smertefullt :o hender kroppen knekker litt sammen når det skjer om jeg står oppreist. Men mener å huske at jeg hadde noe lignende med de andre 2 også. Men man glemmer så fort :p

Jeg har termin 10 april og i går fra kl 21 til i dag tidlig hadde jeg skikkelige smerter der jeg tenkte at nå kommer han. Men ikke merket så mye i dag. Føltes som han prøvde å grave seg ut. ;) he he. Magen står helt i spenn. Ble ikke mye søvn i natt. Zzzzzz

Jeg har termin 10 april og i går fra kl 21 til i dag tidlig hadde jeg skikkelige smerter der jeg tenkte at nå kommer han. Men ikke merket så mye i dag. Føltes som han prøvde å grave seg ut. ;) he he. Magen står helt i spenn. Ble ikke mye søvn i natt. Zzzzzz

Godt å høre jeg ikke er alene :p

Er jo bare å leve med, så får de komme når de er klar til verden ;)
men håper jeg ikke får mye av slike smerter, da jeg må raske meg til sykehus med engang jeg kjenner noe tegn til fødsel, da fødselene mine ikke har gidd noen forvarsel før jeg har vært i aktivfødsel. Litt kjedelig å måtte å ligge å kjenne etter hele veien. :p blir litt lang ventetid :p

Back
Topp