Føler han er på vei ut til tider.

Iam

Forelsket i forumet
I går kveld ble jeg usikker på om fødselen var i gang :o

Jeg har hatt 2 raske og intense fødseler. Så jeg får intense rier fra første rie, der jeg ikke er i tvil på at fødselen i gang. (Så jeg er forberedt på å ringe føden ved andre ri).

Den lille har festet seg og ligger klar godt nede i bekkenet (har ikke termin før 13april) Så til tider når han beveger på hodet føles det som om han holder på å bryte opp bekkenet og på vei til å svømme ut. Å det er utrolig smertefullt.
Men i går må han ha virkelig ha rista på hodet. For det gjorde så vondt så lenge. Jeg kjente jeg ikke klarte helt å skille den smerten med rie :o men var heldigvis bare litt risting på hodet og var bare engang :p

Flere som har slike smerter etter de har festet seg? :o

Jeg merker mer til rumpa enn hodet. Frøkna spenner rumpa og ryggraden veldig mye, som er ganske ubehagelig. Og gjerne kombinert med lyskeslag eller spark :o
Jordmoren beveget på hodet under kontrollen i går, som var en veldig rar følelse, og det hender jeg kjenner trykket mot blæra etc, men både jordmor og lege har sagt at hodet er bevegelig så da regner jeg at det ikke er festet ennå.

Det høres veldig vondt ut, så håper du slipper mye av det fremover. Jeg har termin samme dag, så vi kan jo håpe de kommer 1-2 uker tidligere ;)
Lykke til!

Jeg hadde det sånn for et par kvelder siden! Presset noe voldsomt og var ikke godt! Ble sittende med beina langt fra hverandre i håp om at det skulle gi bedre plass og kanskje hjelpe.. Skjedde 3-4 ganger før det liksom ga seg igjen!
Ikke hatt det sånn før så ble veldig overrasket! Første min festet seg aldri og ble tatt med keisersnitt, og andre fødte jeg normalt. Så er først denne gangen jeg er "flergangsfødende", så kanskje dette er normalt når man har født før!?
Termin først 20.04, så kan godt bli her inne noen uker til!!

Jeg har hatt slike smerter.. Utrolig vondt.. Ble nesten litt redd første gangen.. Kjennes ut som alt skal sprenges der nede til tider :p

Jeg har også perioder med lignende smerter. Nå har jeg så vonde kynnere at mannen må hjelpe meg m barna før han går på jobb. Føler ofte hun er på vei ut mye nedpress med kynnere og i tillegg så føles det som hun Stikker en hånd ut for å hilse det stråler ned i bena så jeg skvetter! Nå sitter jeg å grugleder meg til fødselen. Gruer meg til reisen til sykehuset som er 1 t m båt. Har hatt raske fødsler med alle 3!

Back
Topp