Føler for å kaste opp..

Camomille

Gift med forumet
Flere enn meg som blir mer og mer kvalme utover ettermiddagen? Jeg er bare ødelagt kveldstid.. Vært det hver gang jeg har vært gravid.. Skal ikke klage, men puuuuh det er ikke behagelig å være så kvalm.. Men men. prøver å snu det til et positivt tegn, på at alt er som det skal.. 

Jeg er kvalm hele døgnet.. går i bølger om jeg må ligge helt stille og vurdere om jeg må kaste opp eller ikke. ikke kastet opp enda *bank i bordet*
Men det å ikke få i seg mat gjør det ikke bedre, er så svimmel og i ulage at dagene blir tyngre..

Har aboslutt ingen andre symptomer da.. hele mageregionen min er øm etter hosting i flere uker.. legen tror det er lungebetennelse, så jeg kjenner ikke til noe murring eller noe.. håper det ikke er et dårlig tegn.. :/

**tvilling85** skrev:
Jeg er kvalm hele døgnet.. går i bølger om jeg må ligge helt stille og vurdere om jeg må kaste opp eller ikke. ikke kastet opp enda *bank i bordet*
Men det å ikke få i seg mat gjør det ikke bedre, er så svimmel og i ulage at dagene blir tyngre..

Har aboslutt ingen andre symptomer da.. hele mageregionen min er øm etter hosting i flere uker.. legen tror det er lungebetennelse, så jeg kjenner ikke til noe murring eller noe.. håper det ikke er et dårlig tegn.. :/

Uff da:/ Da har vi det igrunn likt. Har just hatt lungebetennelse selv, og fytti, ja, det er ikke noe særlig. Masse masse god bedring, både med kvalme og hosting. Du har min medfølelse!!! 

Back
Topp