Føler du informasjon er lett tilgjengelig?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Tenkte litt på det nå med den k-vitamin-tråden ...

Synes dere informasjon om ulike ting er lett å finne når dere ønsker å vite mer? :)

F.eks da k-vitamin, epidural, hva man skal spise/ikke spise, ulike plager, osv osv ?

Vet dere hvem dere skal spørre om ting... f.eks lege eller jordmor? Forventer dere å få skikkelige svar?

Jeg har jo vært gjennom dette tre ganger allerede, men fremdeles er det lassevis jeg lurer på... og google er ikke alltid min venn siden det oftest dukker opp forumtråder der ANDRE har spurt om det samme - og svarene er synsing og "jeg tror" fra andre forumbrukere ... :P

Litt spent på første jordmortime til fredagen... og har en lapp her som jeg skriver ned ting på etterhvert som jeg kommer på det. Vil hun kunne svare meg liksom? :D

Jeg tror jordmor er rette person å spørre [emoji106]

Min sa hvertfall at jeg bare måtte ringe hvis jeg kom på flere spørsmål, og i det ene tilfellet spurte hun en kollega mens jeg ventet [emoji4]
Hun sa også at jeg godt kunne begrense inntak av google-informasjon, og heller spørre henne [emoji6] + ga meg ett ark med anbefalte nettsider som inneholdt "riktig" informasjon.

Jeg forventer forsåvidt alltid skikkelige svar når jeg spør fagpersonell om faget deres.

Jeg føler meg ganske relaxed denne gangen. Lurer generelt på lite "viktig". Skjønner ingenting av det K-vitamin greiene jeg heller. Men jeg tenker slik at om det er noe viktig så tar legen det med meg på en av kontrollene ;)

Min jordmor har kunnet svare på alt jeg har lurt på så langt. Og svarene jeg får er skikkelige svar. Lengen tar seg alltid god tid til å forklare dersom det er noe :)

Back
Topp