føler du deg??

x1xmomita

Elsker forumet
er det noen flere enn meg her inne som blir skikkelig nedfor og lei seg av å ikke føle seg"fin" ??deppa av å ta på seg klær som man syns man ser grusom ut i osv? uansett hva jeg tar på meg for tiden så får jeg en deppis altså...føler alt bare eksplodere ut..men alle andre rundt meg er så fin at....

jeg blir helt[:'(] av det

Hallo!

Akkurat nå er jeg inne i en periode hvor klærna ikke passer lengre. Dessuten blir mammklær for store, fordi magen min ikke er så stor ennå. Har så lyst at det ska vise at jeg er gravid, og ikke at jeg har lagt på meg et par kilo liksom. Uff! så jeg føler med deg ja. Er helt grusomt. Å ikke føle seg vel.
Håper du snart får en spire[:)] Venter mitt første i september. Lykke til!

JA JEG HAR DET SÅNN!!

Nå kom jeg til ett punkt da jeg var dritt lei av å tgelle kallorier og trene fordi jeg følte jeg måtte og ikke fordi jeg hadde lyst eller energi til det.
Så jeg tok det steget og gikk til legen og fikk meg reseptbelagte slankepiller. Det var ikke så kjekt, men legen var kjempe hyggelig så det gikk fint. Egentlig har jeg ikke stor nok BMI, men jeg fikk fordet fordi jeg har prøvd så lenge å komme meg ned i en størrelse jeg føler meg vell i.

Føler at alle rindt meg er SÅ perfekt og fine, og jeg er kanskje kjempe ond, men jeg blir ikke veldig deppa av å se mennesker som er større enn meg.......[&:]

Håper du føler deg bedre snart, for jeg VET at det ikke er kjekt å ha det sånn som du har det. Men vi er flere her med samme problem, så tøm det ut her inne eller på PM

Lykke til i alle fall[:)]

er godt at vi kan støtte oss på hverandre da...føler at uansett hva jeg gjør så får jeg det bare ikek tilnår det kommer tildet å føle meg vel...er dritt lei av å føle meg slik[:'(] nei..nåfår vi se lyst på det..og tenke at dette skal vi klare

JAAAAA!!!!!

Føler meg helt forjævlig for å si det rett ut!![:(][:'(]

er ganske kjipt ja.. jeg går kun rundt i jogge bukse om dagen..føler meg (stygge ord på vei) helt ræv... såmåtte bare få det ut..men men..vi får vel gjøre noe med det..er vel det eneste..[:D] jeg er i hvertfalll ganske motivert nå...

er dere med?

All the time! [&o]
Nesten i allefall... Særlig etter i vinter har jeg følt meg helt dass! urk...
Driver å går masse og spiser så sunt og økologisk jeg kan, men det er neimen ikke lett!!
Gir ikke opp i allefall. Men jeg er rett og slett dritt lei av å ikke føke meg pen og vel i den kroppen jeg har!

Ja faen, slik har jeg følt meg lenge.
Selv om jeg ikke er veldig stygg, så føler jeg allr glor på meg når jeg går ut for her kommer
den stygge, feite og dårlige kledde jenta. Selv er jeg egentlig ikke såå feit, er 10 kg +, og
uansett hva jeg kler på meg så føler jeg det ikke ser fint ut.
Jeg giddet ikke å gå til svigers engang for jeg vil ikke at de skulle se hvor "fæl" jeg så ut...
Det er beklagelig å si dette, men den eneste tiden jeg følte meg vel er faktisk der jeg var slank.Da jeg hadde en bmi på 21-22.
Følte meg så bra og vel og glad, smilte jo hele tiden. Fikk ekstra energi og masse positivt..
Det er synd at det skal bety så mye...Må slanke meg15 kg for å komme dit igjen...
Må vente til gutten kommer ut først og så skal jeg gjøre noe med det.
Kommer ingen steder ved å tenke, man må gjøre noe! (lettere sagt enn gjort).

ja..man har ikek lyst å vise seg fram i det hele tatt..jeg er ikek av den største sorten..men kunen tenkt meg å komme meg ned der jeg var i sommer..er bare snakk om 3-4 kg. men det gjør så mye..i sommer var jeg fornøyd..når jeg ser på bilder blir jeg litt giret på at dette skal jeg klare...er ikek gøy å gjemme seg bort

men nå er det slutt

Back
Topp