Føler du deg voksen..

Ju9ta

Forumet er livet
Selv om du har barn??[8D]

Jer er jo ansvarlig og voksen i den forbindelse ang dattra og jobb og alt d der..
Men jeg føler meg ikke som om jeg strax er 28 år i d hele tatt..[8|][8D]

Lurer på mye rart ikveld gitt..[8D][8D]

Er ikke blitt mor riktig enda,men... Føler meg ansvarlig, men ikke voksen... fyller 27 på sensommeren. Er veldig situasjonsbetinget[;)] når jeg og bestevenninen min kommer isammen daler fort den mentale alderen til 15[8D] Oppfører meg voksent og ansvarlig på jobb og i samfunnet ellers, der det kreves av meg ( synes jeg selv ivertfall[;)])

føler meg ikke så voksen. ofte føler jeg meg egentlig ganske barnslig. blir snart 33, men i hodet mitt er jeg kanskje sånn ca...24...?[;)]

nei absolutt ikke.. Åh jeg håper det blir lenge til jeg gjør det:P
er såpass ansvarlig så trenger ikke være voksen:P

Voksen?! I forhold til ungene og jobb - ja. Ellers - nei[8D][:D]

Ansvarlig ja...men voksen....langt ifra!! D hender meg må si til meg selv hvor gammel jeg er,så jeg kan skjerpe meg litt..[8D] (er 31)

Ja, jeg føler meg voksen. Da jeg begynte å jobbe som lærer, var det ikke lenge før jeg følte meg voksen. Husker det var rart da, men er ikke rart nå lengre. Er også straks 28 forresten.

Jeg føler meg ikke voksen enda.. liker ikke tanken på å bli voksen, men å være ansvarsfull er noe annet, og det er jeg..

Blir bare yngre og yngre jeg...[:D]

Nei, føler meg ennå veldig liten av og til..

ja, jeg føler meg voksen ja. Og tørr å være barnslig, det er vel det sikreste tegnet på å være voksen.

nei, føler meg ikke særlig voksen.. er 26år, kanskje det hjelper når jeg fyller 27år[8D]

Back
Topp