Føler du deg tjukk , når du

Krøllo

Elsker forumet
Bruker dun/vattert jakke?

Jeg har kjøpt meg en idag, men føler meg som en elefant, det er en jakke som går litt ned på lårene, utrolig digg jakke, men syns jeg ser så svææær ut... Noen andre som føler det slik om seg selv?

jeg driter i det når det er så kaldt hehe, men føler meg ikke spes stor
den går litt inn i livet så man får litt fasong, vet ikke om din kan det[:)]

jeg føler meg tjukk uansett jeg. Dunjakke eller ei[;)]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Samme her, og når det er så kaldt som det er nå, så driter jeg i om jeg ser ekstra feit ut, så lenge jeg er varm.

Jeg går ikke med dunjakke. Føler meg så stor da... Og føler jeg meg ikke vel, er det ikke noe vits i... Liker tykke ullkåper bedre.

ORIGINAL: lille nuppa

jeg driter i det når det er så kaldt hehe, men føler meg ikke spes stor
den går litt inn i livet så man får litt fasong, vet ikke om din kan det[:)]

Nei min kan ikke det, det er denne jakken http://www.stormberg.no/no/Produkter/Dame/Dame/Jakker/Dunjakker/Isvik-D-vattert-parkas/
svart farge.. Jeg kommer til å drite i at jeg ser stor ut, jeg er igrunnen ikke veldig tjukk til vanlig, men ikke kjempe tynn heller..

nei, føles meg nesten tynnere,
fordi alle vet at jakken er tykk og god,
og når tynne lår kommer ut under jakken så tror kanskje folk at overkroppen er lik som underkroppen [:D][;)]
Iallefall det jeg håper de tror hihihihi..

føler meg som michelin mannen. Helt forferdelig! Men bruker sånne jakker for det for de er så varme [:D]

Eg føler meg alltid tykk.
Men ekstra tykk med boblejakker, så det går eg ikkje med.

Går med dunjakke, føler meg ikke tjukkere av den grunn...[:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

nei, føles meg nesten tynnere,
fordi alle vet at jakken er tykk og god,
og når tynne lår kommer ut under jakken så tror kanskje folk at overkroppen er lik som underkroppen [:D][;)]
Iallefall det jeg håper de tror hihihihi..

Den tanken der skal jeg tenke når jeg tar på meg min varme jakke[:D]

ORIGINAL: Dråpe

Jeg går ikke med dunjakke. Føler meg så stor da... Og føler jeg meg ikke vel, er det ikke noe vits i... Liker tykke ullkåper bedre.

Sign!

]

Signerer denne, med dunjakke så er jeg ihvertfall tjukk OG varm [8D]

Jepp [8D] Er ganske stor å når æ får på mæ sånn jakke føler æ mæ skikkelig giga.. men heller det enn å fryse [:D]

[8D]

Samme her! Jeg går ikke med noe jeg ikke føler meg vel i [:)]

ORIGINAL: Bymusa

Samme her, og når det er så kaldt som det er nå, så driter jeg i om jeg ser ekstra feit ut, så lenge jeg er varm.

Signerer! Jeg går faktisk i thermodress til og fra jobb. Deilig når jeg står å venter på bussen, og når jeg går fra t-banen til jobb. Folk stirrer, men det driter jeg i. Jeg er varm! [;)][:D]

akkurat det jeg hadde tenkt å skrive også hehehehe

Back
Topp