Føler du deg, lite? Mye? Gravid.

Skillz

Gift med forumet
Hvordan føler dere dere? veldig gravid? Eller lite gravid?
følte meg veldig gravid da jeg fant ut at jeg var gravid, mn er for tiden nesten ikke/ikke kvalm. Er foreløpig i fin form.
Enn dere?

formen er fin :) fått kul på magen.. vondt i puppa om kvelden.. tisser fortsatt en del og noe hormonell :P føler meg ikke kjempegravid men merker at det er noe som skjer med kroppen :)

Går litt opp og ned egentlig:P
Føler symptomene kommer og går... nå er magen min blåst seg så opp at jeg nesten ikke får på meg arbeidsgenseren min:eek:

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Har halsbrann ut av en anna verden.. Gruuuuusomt. ellers føler jeg meg ikke gravid, men det er sånn typsik gravidtegn for meg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Føler meg MYE gravid.. blir totalt utslitt av ingenting, er kvalm å kaster opp gjerne flere ganger om dagen, puppene er gigantiske å virkelig vonde å man ser veldig godt magen allerede men så har jeg jo hatt barn før, så har hørt at magen syntes fortere da å d er d ingen tvil om, magen er veldig stor allerede :)

Føler meg ikke gravid i det hele :/ er super opplåst da, og begynner sånn smått å få ømme pupper :) men tror egentlig ikke det har gått opp for meg at det er en liten spire der inne..

Har halsbrann ut av en anna verden.. Gruuuuusomt. ellers føler jeg meg ikke gravid, men det er sånn typsik gravidtegn for meg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er det ikke bare meg... Huff, trodde ikke den halsbrannen kom før seinere, men joda, den har meldt sin ankomst allerede :p ellers brekker jeg meg innimellom, men ingen betydelig kvalme. også er jeg jo dønn trøtt da.... :p

Ikke så veldig, litt ømme pupper.. I går fra 19tida hva jeg utrolig trøtt, kunne sovnet der hvis jeg hadde lukket øyene.. ikke vært sånn trøtt før, spennende å se om jeg blir det i dag også :)

Jeg føler meg jo gravid, men ikke plagsomme symptomer ;)

Føler meg ganske mye gravid i forhold til hva magen og tiden viser :confused:
Kvalm, ingen matlyst, mega trøtt, vonde pupper, humørsvingninger, murringer og strekk i bekken.... Mn kjenner at jeg lever!!! laughing1

I dag føler jeg meg gravid...så sinnsjukt sliten og trøtt, og oppkast! Er hjemme fra jobb og håper så inderlig dette ikke varer lenge! Kan gjerne kaste opp,men denne trøttheten er heilt grusom

Ja, ikke sant... :) Føler meg veldig gravid av og til, mn i dag... Neeeh... Eneste er vell jeg har litt ømme pupper.
Huff, det er tungt å kaste mye opp! :-/ gjorde det noen ganger sist.

Føler meg ikke gravid i hele tatt bortsett fra at puppene er 3 ganger større en vanlig.. Gleder meg til UL, da tror jeg det blir mer virkelig:)

Av å på har mest murringer og matlyst:p eneste er at puppa mine har blitt svæære!!! Og kan vare kvalm av å på:) men ellers i topp form, har begynt å få trøttheten jeg ventet på, da jeg har gått sia jul uten søvn :) siste dagene ble det
Mye søvn på meg, og det er godt:)

Føler meg litt gravid, mye trøtt og øm i puppene :D
Men så er jeg også blitt syk (forkjøla, tett i hode og ører :mad: ), så det er litt vanskelig å vite hvilke symptomer som kommer av forkjølelsen eller graviditeten;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Da er det ikke bare meg... Huff, trodde ikke den halsbrannen kom før seinere, men joda, den har meldt sin ankomst allerede :p ellers brekker jeg meg innimellom, men ingen betydelig kvalme. også er jeg jo dønn trøtt da.... :p
Jeg trodde heller ikke halsbrann kom før senere i svangerskapet, men den gang ei. Hadde halsbrann da jeg gikk med de to eldste, men den kom mye senere altså.

Jeg føler meg gravid ja. Ikke fått noe mage enda,, men er trøtt, kvalm, sliten, ømme pupper, og vondt i bekkenet innimellom. Har en tålmodighet mindre enn en peanøtt om dagen :)

Back
Topp