Føler du deg komfortabel?

Føler meg godt oppfulgt, men av hver enkelt. Er liksom ingen som sjekker ting på kryss og tvers. Jordmor trodde jeg ikke skulle gå til henne siden det ble så mye oppfølging på sykehus. Men de sjekket ikke urinprøve en gang. Så jeg kommer til å fortsette hos jordmor som om det bare var en der. så får de på sykehuset kontrollere det de er god på.

Ja, går til jordmor (for å sjekke min helse), sykehuset for å sjekke tvillingene og fastlege for sykemelding. Så føler meg godt ivaretatt av alle. Kan også ta kontakt med både sykehus og jordmor når det måtte være behov for det.

Har ikke komt igang med oppfølging ennå. Er henvist til sykehuset, og har første time hos jordmor neste uke. Jeg hadde tett oppfølging sist også (av andre grunner), da gikk jeg ikke til jordmor. Det skal jeg definitivt denne gangen. Trenger noen som passer på meg ig ikke bare babyene :happy090

• Liker
Reactions: Pio
Ja jeg føler det nå. Følte meg veldig usikker frem til jeg fikk første time hos jordmor, i uke 16. Hos jordmor får jeg pratet om og spurt om det jeg lurer på. Skal ha ultralyd hver fjerde uke hos gynekolog og :happy:

Back
Topp