Føler du deg komfortabel med gravidkroppen?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Er et greit å vere gravid så langt? Har kroppen forandra seg allereie? Føler du deg komfortabel?
 
Akkurat nå er jeg bare kvapsete, oppblåst , kvalm og blytunge boobs som gjør vondt i veihumper osv :hungover: SÅ nei.. men etterhvert elsker jeg gravidkroppen , store fine magen , sparkene osv osv ;)
 
Nei, oppblåst, kvalm og vondt i bekkenet. Blir nok bedre, håper jeg...
 
Er så fornøyd med å være gravid etter to SA, så prøver å ta i mot forandringene med åpne armer :happy: hemoridene og den oppblåste magen er ikke akkurat noe å skryte av, men... gleder meg til skikkelig gravidmage, faktisk noe av det vakreste jeg ser!
 
Har vært igjennom det en gang før, å føler meg like dårlig denne gangen som forrige.. hater å være gravid :yuck:
Er gla for å være det, men i denne kvalmen lurer jeg på hvordan jeg kunne gjenta dette frivillig :dead:
 
Jeg er av de som ikke får noe særlige symptomer, hadde ikke noe sist heller. Så når magen kommer så elsker jeg gravid kroppen:love7
 
Denne gangen føler jeg meg faktisk ganske fresh (kanskje fordi kvalmen ikke har kommet like mye ennå:D). Strutter stolt rundt med min veldig oppblåste mage!
 
Ikke helt ennå! Gleder meg til det blir ordentlig baby-mage :D er bare så sykt oppblåst nå:wideyed:
 
Jeg er veldig fornøyd ❤️ Etter drømmemannen kom inn i livet mitt har jeg særiøst ikke brydd meg om noe som handler om kropp og vekt :p
Men at jeg er oppblåst å har forstoppelse er jo selvfølgelig noe dritt :facepalm:
 
Jeg er ikke så happy med kroppen til vanlig..
Spent på om jeg får fin gravidmage da! I såfall gleder jeg meg til det! :D
 
Er til vanlig ganske slank, men nå er jeg så oppblåst at jeg ser 7 måneder gravid ut etter kl 12.00. Sliter med å finne klær som kan holde magen skjult frem til vi er klare for å dele. Så akkurat nå er det litt kjipt. Men som resten her, så gleder jeg med til å få den ordentlige gravid magen.
 
føler meg bare oppblåst og tjukk akkurat nå, så gleder meg til babymagen blir litt større.. Eller bare sykt trøtt, sliten og litt kvalm. Skal bli digg å komme over 12-ukerskneika å forhåpentligvis komme tilbake til "normalform" :)
 
Akuratt nå føler jeg meg bare oppblåst, feit, og sliten! :(
Gleder meg til kvalmen forsvinner, og babymagen blir synlig! :Heartred
 
Jeg liker ikke gravidkroppen. Er ikke fornøyd med vektoppgang og er livredd for at det skal ende som sist med 42 kg opp og masse vann :-( Håper virkelig det blir bedre denne gangen. Var også svært plaget med bekkenløsning og låsning sist så alt var egentlig bare fælt. Håper på et bedre svangerskap denne gangen men er ikke så optimist kjenner jeg...
 
Er ikke komfortabel med gravidkroppen. Er ikke komfortabel med den vanlige kroppen min heller, men det blir litt bedre når oppblåstheten gir seg og gravidmagen kommer. For så å bli verre jo nærmere fødselen kommer og jeg føler meg som en hvalross
 
Foreløpig har den ikke endra seg mye, men vet det kommer. Blir mer komfortabel så fort magen syns, da har jeg plutselig "lov" å ha mage. Og det er veldig avslappende. :)
 
Nei, overhodet ikke komfortabel med kroppen som gravid.. Har spiseforstyrrelser så kroppsbildet er ikke helt som det bør.
 
Nei, trives ikke med kroppen som gravid. Den føles ikke ut som min.
 
Back
Topp