Føler du deg klar?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Føler du deg klar for en ny verdensborger?

Har dere det som trengs til den lille, eller er det fortsatt noe dere ikke har krysset av på lista? :)

Føler meg klar psykisk, men har noen ting som gjenstår hjemme før vi er helt klare :) Er i tillegg veldig klar for å ikke være gravid lenger, begynner å bli veldig lei nå.

Tror aldri jeg kommer til å føle meg helt klar. Nervøs for fødsel og det ukjente og synes etterhvert at det er ganske skummelt å skulle bli mamma...Men spennende også da!:)

Jeg trenger litt hverdag og avslapning (les: storebror i bhg igjen) for å lade opp etter ferien :p så er jeg klar! Gleder meg til den spenninga når permisjonen starter der man legger seg hver kveld med en tanke om at kanskje skjer det noe i natt :) håper han drøyer til hvertfall én uke før termin egentlig, sånn at jeg får nyte permisjonen uten baby litt også ;)

Klar psykisk, men har enda en del som gjenstår på "to do list" før babyen er her :smiley-ashamed004 Nå kommer pappaen hjem fra jobb i morgen og da kan vi endelig få unnagjort den siste shoppingen neste uke :D

Eg skal i gravferd i morgon. Er skikkelig nervøs for at fødselen skal starte før eller under slik at eg ikkje får den med meg. Men etter at gravferd og minnestund er overstått kan ungen berre komme. Det er framleis litt klær som må ryddast fram frå boden etter storesøster, men vi har alt vi treng.

Nei.. altså.. jo.. altså..
Skal bli godt å få den ut når den kommer, men den får holde seg inne til den skal bli hentet ut :hilarious:
Mangler seng og madrass, venter på neste utbetaling før det blir en tur for å handle det, pluss vaskekluter. Utover det pleier det meste å ordne seg, blir jo noen dager på sykehuset uansett så hvis noe mangler da får babyfar trå til med innkjøp :joyful:
Orker ikke styre for mye pga bekkenløsning som virkelig har trådt til nå :hilarious:

Eg er veldig klar fysisk å psykisk!! Er lei nå av å ikke kunne fungere sån som eg vil!! Vi holder på å kjøpe hus så er så mye som skal gjøres å eg vil hjelpe!! Storesøster er klar for att jento skal komme!! Å vi voksne er klar for å bli 4!! Så håper eg får igangsettingsdatoen 10 januar, å att den blir i uke 38 :-) :-)

Har jo alt av utstyr etter de andre, men nei, ikke klar psykisk helt enda. Har mye smerter og det blir godt å bli kvitt magen og noen kilo, men kjekt å ha den på innsiden ennå!

Tror aldri jeg kommer til å føle meg helt klar. Nervøs for fødsel og det ukjente og synes etterhvert at det er ganske skummelt å skulle bli mamma...Men spennende også da!:)
Er nok veldig naturlig å føle det sånn :) :Heartpink

Jeg trenger litt hverdag og avslapning (les: storebror i bhg igjen) for å lade opp etter ferien :p så er jeg klar! Gleder meg til den spenninga når permisjonen starter der man legger seg hver kveld med en tanke om at kanskje skjer det noe i natt :) håper han drøyer til hvertfall én uke før termin egentlig, sånn at jeg får nyte permisjonen uten baby litt også ;)
Du får nyte dagene du har hjemme og lade godt opp :)

Eg er veldig klar fysisk å psykisk!! Er lei nå av å ikke kunne fungere sån som eg vil!! Vi holder på å kjøpe hus så er så mye som skal gjøres å eg vil hjelpe!! Storesøster er klar for att jento skal komme!! Å vi voksne er klar for å bli 4!! Så håper eg får igangsettingsdatoen 10 januar, å att den blir i uke 38 :) :)
Det skjønner jeg, det blir spennende :) Masse lykke til :)

Back
Topp