Føler du deg klar for å bli mamma?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Inngunnbloggen: Det er under fire uker til terminen nå. Jeg har litt panikk, for å være helt ærlig. Nå angrer jeg litt på at jeg har vært så travel de siste syv ukene, for jeg har liksom ikke fått tenkt så mye framover som jeg føler jeg burde.

Les resten av ukens innlegg fra Ingunnbloggen her!

Føler du deg klar for å bli mamma?

Føler meg mer klar nå med nr 2 enn med nr 1 ;) Vet mer hva jeg går til. Vi har nå også ett hus og mere plass, så mener vi er rimelig klar for familieforøkelse :)

Føler meg veldig klar, men er spent på hvordan det blir å ha 2 barn i stedet for et :)

Jeg er klar!......tror jeg ;)

Syntes det blir veldig spennende å bli tobarns mor!
1 er som 1, 2 er som 10 ? æ.

Jeg har vært klar i 3 år til å bli to-barns-mor :) Har bare tatt så lang tid å overtale samboeren .

:clock

Jeg er overmoden! hehe:) Hadde jeg fått velge selv så skulle jeg hatt nr 2 for 3 årsiden! ;) Men først måtte jeg overtale mannen også måtte kroppen få tid til å bestemme seg :S

Føler meg absolutt ikke klar. Synes det er altfor tett, hadde planlagt å prøve på neste når vesla var 3-4 år ikke bli gravid igjen når hun var 5 måneder.

Jeg vet ikke helt hvor klar jeg føler meg! Jeg har jo et barn fra før, men vet jo ikke hvordan det er å ha to! Så har jeg heller aldri sett for meg at jeg skulle få barn, så det tok lang tid å venne seg med tanken på en, og må si jeg har noen dager der jeg får småpanikk når jeg tenker på to :) Men er veldig glad i den datteren jeg har og får at jeg er mamma, men synes ikke man skal være redd for å si at man er nærvøs og redd, for tror ikke ALLE har det så perfekt som man skal ha det til hele tiden!

Ikke på en flekk.
Regner med at jeg kommer til å få sjokk når det går opp for meg at babyen er så levende som den kommer til å være...

Back
Topp