Føler du deg gravid?

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg vet jo jeg er gravid. Men føler meg ikke gravid, selv om jeg har noen små små symptomer...
Og minst 20 pos tester hehe[8|] Takker gud for billige tester hehe. Og at jeg var på tidlig ul i går...
Men har lissom ikke gått helt opp for meg, siden jeg hadde blødninger i ca 6 dager...

Lurer på når det går opp for meg jeg[8|]

Denne gang nei.

I forhold til sist gang hvor jeg bare visste at jeg var da.. Selv om det ikke var symtomer da heller før rundt uke 8 og utover. Men nå føler jeg ikke det. Men har jo testene som bevis da [8D]

Har symptomer i form av ømme pupper, kvalme og tretthet, men FØLER meg egentlig ikke gravid, det kommer nok med voksende mage[:D]

Bra jeg ikke er alene hehe... Syntes det er sååå rart[8|] De andre gangene jeg har vært gravid, har jeg jo vært så kvelm og hatt de pamela puppene... Men nå er det så vidt de er ømme og kvalmen er enda ikke kommet sterkt inn hehe

Har ikke helt gått opp for meg, men håper det blir mer virkelig når jeg ser et bankende hjerte på ul om en uke

njaaa, jeg føler meg vel gravid fordi jeg vet at jeg er gravid... men jeg er kjempe redd for at jeg skal komme til legen i uke 8-10 også sier de at jeg ikke er gravid likevel - kan liksom ikke helt forstå det enda at jeg virkelig er gravid og skal være det de neste 8 månedene [:)]

nei,, føler meg ikke så gravid.. er litt kvalm innimellom men ikke så ofte.. Har lite andre symtomer, pluss at det føles helt uvirkelig[:-]

nei, føler meg ikke gravid.. rett og slett [&:]

Uff dette skal ikke være lett. jeg er 5+4 i dag og da burde jeg jo føle meg mere gravid... Om 3 dager er det 2 uker siden jeg hadde første pos test[8|] så derfor syntes jeg det er sååå rart...

men jeg er vel bare heldig som ikke har sterke symptomer???

I dag er første dagen jeg har vært kvalm og kastet opp litt. Er usikker på om det er morgenkvalme eller om det er omgangssyke da, men mulig det er det første, men har ikke vært kvalm tidligere. så holdt meg hjemme for sikkerhetsskyld:P.
Ellers har det ene brystet mitt blitt enorm i forhold til det andre. HAHA!

uff uff... Kvalme er ikke moro.... Nå må jeg start på middagen. merker jeg er litt kvalm hehe

Sist gang tok jeg maaaasse tester for å være heeelt sikker, og forsto ikke helt at jeg faktisk var gravid før første ul i uke 12.

Denne gangen har jeg tatt én test, men jeg kjenner jo at det strekker seg der nede, samt ømme pupper (vel, én øm pupp da [8D]) og følelse av uvelhet (ikke kvalm helt enda) og ekkel smak i munnen.
Pluss at jeg er drit sliten og vil helst bare ligge hele dagen, skikkelig distré for tiden også. Så alt er likt som forrige gang [8D]

ORIGINAL: glamaria

Har symptomer i form av ømme pupper, kvalme og tretthet, men FØLER meg egentlig ikke gravid, det kommer nok med voksende mage[:D]

Signerer denne! + sulten hele tiden[:D][:D]

Jeg syns det er veldiig uvirkelig. Litt ømme pupper, men ellers bare en mengde positive tester. Har ikke fått legetime før 19. april og syns det er veldig lenge å vente. Noen av dere andre som har vært på privat UL? Kanskje et forslag på et sted i Oslo man kan gå?? Hadde vært så deilig å se at hjert slår[:D]

siden du bor i oslo har du både aleris og volvat som tar privat ul da! volvat koster ca 800 kr... var på volvat i fedrikstad i går. men de kunne ikke se noe annet enn anntydningen til fotersekken. men hun kunne garantere at jeg er gravid hehe

Kanskje jeg skal bestille en time om en ukes tid da, kan jo hende de kan se mer da=) Blir jo fort 800,- hvis jeg skal fortsette dette teste tempoet;) Uten nesten noen symtomer føler jeg at jeg må forsikre meg ved å teste innimellom=) Måtte du vente lenge på time?

Jeg bestilte timen på nettet lørdags kveld jeg:D og mandag var jeg der hehe.... kjempe fornøyd med timen jeg hadde!

Forrige gangen følte jeg meg IKKE gravid, måtte på tidlig UL i uke 8 (tror jeg det var) for å sjekke at det var noe der inne.. Nå er alt helt annerledes, og jeg er dødssliten, trøtt, sulten, og hele tiden på grensen til kvalm, så ja, føler meg ganske så gravid [:)]

nei ikke noe sælig [:)]

Back
Topp