Føler du deg gravid?

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Sist gang følte jeg meg veldig gravid og hadde en god følelse for hele graviditeten. + en hau med symptomer.
Denne gang føler jeg ingenting egentlig, har vanskelig for å forstå at jeg er gravid. Veldig rart! Men kanskje det er for jeg ikke var mentalt forberedt? Vi fikk ikke startet prøvingen før jeg testet positivt. Jeg har ikke like mange symptomer heller denne gang, håper jeg slipper unna også. Det holder med det lille jeg har:)
 
Jeg er litt i samme situasjon. Rakk ikke å starte prøving, men plutselig var jeg gravid. Har en selsom fornemmelse i magen, og kjenner litt til halsbrannen på ettermiddagen. Likevel er jeg litt som deg, at jeg ikke føler meg gravid. Det kommer nok :)
 
Glemmer faktisk at jeg er gravid når jeg er på jobb [emoji85] er helt inn i jobben se alt blir glemt [emoji23]
 
Føler meg veldig lite gravid. Har menssmerter og stikkinger og litt oppblåst. Men sist var det akkurat likt så kicket kvalmen inn rundt 6 uker og DA følte jeg meg gravid :p
 
Det kommer og går litt, men når jeg blir sliten eller sulten, så kommer kvalmen sigende. Og puppene er ganske så ømme, så det hjelper på gravidfølelsen. I natt sov jeg en hel natt for første gang på seks netter, så jeg har vært mye mindre kvalm i dag da..
 
Det går litt opp og ned egentlig. I dag er jeg veldig sliten og trøtt, og nå på kvelden kom kvalmen. Kanskje på tide og spise litt?
 
Jeg lurer på om jeg fortsatt er gravid.. Er i så fall 4+1 i dag. svidd av 2 cbd med ukesindikator. Bestilt strimler som jeg regner med kommer på onsdag. Men jeg har mye mensmurringer samt ømme pupper. Ammer fortsatt minstemann, det går greit. Ellers blir jeg kvalm når jeg blir sulten. Syns det er en krevende tid, redd for å miste.
 
Det varierer iløpet av dagen egentlig. Kvalmen kommer utover dagen, og murringer er av og på.
Klarer ikke helt å tro det skal gå bra enda da. Sliter litt med å slappe av, og kjenner på en frykt for at lille ikke skal klare seg :(
 
Back
Topp